AinaPaina
September 2013 <3
Åh herregud!! Hva tenker de med? De blir jo verre og verre!
Har du sagt i fra/ tatt igjen?
Samboer har kommet hjem igjen og later som ingenting. Kom og satte seg i tv stuen og spurte hva jeg så på osv.... Jeg svarte mens jeg reiste meg og gikk, mens jeg går hører jeg et forskrekket "går du ned?". Satte meg heller nede og så tv, ikke snakket med han siden. Kommer til å legge meg på gjesterommet også. Ekkel følelse når jeg tar meg selv i å tenke at det sikkert er en av grunnene til at han ikke prøver seg lenger, vet jo at jeg er god nok! Vet også at jeg fint klarer meg alene....og at jeg ikke kommer til å dra fra han.
Dette er bare drit kjipt. Og skjønner hva du mener når du sier at han får deg til å føle deg svak! Mannen min har for eksempel aldri kommet til meg etter at vi har kranglet. Han bare later som ingenting og venter til det går over av seg selv....... Føler meg ofte tråkket på og urettferdig behandlet. Og å ta opp ting er ikke alltid mye vits, enten ler han det vekk eller så svarer han som en 12 åring "jada, jeg er heeelt forferdelig og du er heeeelt perfekt" når jeg prøver å ta opp saklige ting og er ikke intr. I å snakke om det jeg vil snakke om. Et du på face gruppen? I så fall så fikk du kanskje med deg tråden min ang. Navn til babyen....