Årets kommentar....

Supa'Mama

September 2013 <3
....og årets samboer!
Sliter jo med vanvittig bekkenløsning og etter å ha gjort rent hele huset i går og i dag er det såvidt bena går fremover.
Derfor kom det en kommentar om hvorfor samboer parkerte lengst mulig vekk fra inngangsdøren til butikken, får i retur "Du har bare godt av det". WTF??? Jeg smalt han over capsskyggen som gjør at han klikker og skjeller meg ut fordi jeg slår. Tårene bare trillet av seg selv og jeg klarer ikke engang se på han. Er faen så sint!! Dette utbruddet kommer fra en som ikke gjør en dritt hjemme, spør aldri hvordan det går eller gjør noe ekstra for meg ifm svangerskapet. Selvfølgelig er jeg ekstra hårsår med hormonene mine men har holdt så mye inne mtp han nå at jeg tror alt kom på en gang. Han klager på overanstrengt rygg og det er jeg som masserer han. Føler ting er litt bakvendt her....

Sorry, måtte bare få ut noe av frustrasjonen. :( Har følt meg så alene siden jeg ble gravid.

Åååh kjenner jeg blir gal selv! Ikke noe med hormonene dine å gjør, han høres ut som en dust :(

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Bedre og få det ut, enn og holde det inne!! :)

Kjenner jeg blir små irritert selv, og tror ikke det har noe med hormonene dine og gjøre. Jeg hadde reagert på dette hvis jeg ikke hadde vært gravid også..

HERLIGHET!!!! SKJERPINGS til han derre mann din :angry5
det der er rett og slett bare IKKE greit å si....punktum!!!!!!

aaarghhh, vet ikke om det er et snev av hormoner blanda med common sense her, men kjenner jeg blir skikkelig provosert!!!

at du har vaska og stått på er en bragd i seg selv, så FLINK du er !!!! :) han skulle varta deg opp og massert og servert deg mat!

phhfffff.......fikk ut litt damp jeg og gitt :P ;)

Åååååh! Love u guys!!! Gjør godt å høre at det ikke bare er jeg som går gal her. Han får meg til å føle meg som en dust hver gang han driter seg ut (bra egenskap? :P) Vi snakker ikke sammen og nå har han reist ut. Heldigvis for jeg orker ikke sitte og irritere meg over han.

....og årets samboer!
Sliter jo med vanvittig bekkenløsning og etter å ha gjort rent hele huset i går og i dag er det såvidt bena går fremover.
Derfor kom det en kommentar om hvorfor samboer parkerte lengst mulig vekk fra inngangsdøren til butikken, får i retur "Du har bare godt av det". WTF??? Jeg smalt han over capsskyggen som gjør at han klikker og skjeller meg ut fordi jeg slår. Tårene bare trillet av seg selv og jeg klarer ikke engang se på han. Er faen så sint!! Dette utbruddet kommer fra en som ikke gjør en dritt hjemme, spør aldri hvordan det går eller gjør noe ekstra for meg ifm svangerskapet. Selvfølgelig er jeg ekstra hårsår med hormonene mine men har holdt så mye inne mtp han nå at jeg tror alt kom på en gang. Han klager på overanstrengt rygg og det er jeg som masserer han. Føler ting er litt bakvendt her....

Sorry, måtte bare få ut noe av frustrasjonen. :( Har følt meg så alene siden jeg ble gravid.

sjønner godt hvordan du har det. Her er det ca likt som hos dere.. Senest i ettermiddag sa han at han gledet seg til jeg ikke var gravid mere slik at jeg kunne bynne å trene og slanke meg. WTF!

stor klem til deg!

sjønner godt hvordan du har det. Her er det ca likt som hos dere.. Senest i ettermiddag sa han at han gledet seg til jeg ikke var gravid mere slik at jeg kunne bynne å trene og slanke meg. WTF!

stor klem til deg!
WHAT????????? FYYYYYYYYYY FEITE.......HVA ER DETTE FOR SLAGS MANNFOLK......AAAAAAARGHHHHHHH

kremt, sorry utbruddet :P
jeg vedder for at du er en nydelig gravid kvinne :)

stor klem til deg!

Fyyyy faen! Hva i helvete går det av dem? At de ikke langskjems! Jeg har så lyst å "ta igjen" for det er virkelig ikke alt ved han min som et positivt men det er jo en selvfølge at jeg ikke går inn for å såre han. Hvorfor er de da så egoistiske? :( Jeg blir så lei meg!
Svarte du han tilbake?

Fyyyy faen! Hva i helvete går det av dem? At de ikke langskjems! Jeg har så lyst å "ta igjen" for det er virkelig ikke alt ved han min som et positivt men det er jo en selvfølge at jeg ikke går inn for å såre han. Hvorfor er de da så egoistiske? :( Jeg blir så lei meg!
Svarte du han tilbake?
forholdet vårt er ikke helt bra om dagen, har tålt 3 graviditeter på 4 år..så vi er noe sliten. ikke at det er noe unskyldning...
det er tungt å ha det slik, men han har sine gode kvaliteter også:-)
jeg svarte han at jeg skulle bynne å trene den dagen han søutta å kritisere alt jeg gjør...stille vart det;-)

Oi.... Shit!! Skjønner du ble sint og trist!! Sender stoor klem! :)

Storebror mars 2007
Lillebror ventes sept 2013

....og årets samboer!

Det hørest veldig ut som meg og min samboer og :/

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Fytti katta!! Mannfolk altså!! føler med deg/dere.. Har det sånn innimellom jeg og, aldri får man høre at man er flink som rydder, lager mat og ordner.. Det tar de som en selvfølge.........

Åh fy faen, jeg hadde klikka i vinkel om det hadde vært mitt forhold!! Aldri i verden om jeg hadde godtatt noe sånt! Dere som går igjennom noe sånt fortjener definitivt mye bedre, jenter! :)
De gutta der hadde aldri overlevd en dag som gravid engang, så være stolt av hva dere bærer frem, og at dere fungerer til og med bare litt i hverdagen ♥

Hva er dette for slags mannfolk?? Jeg er sjokka!!
Min mann kunne aldri sagt noe sånn til meg. Og er rake motsetningen til disse. Tydeligvis respekterer de ikke dere, jenter (dere som kjente dere igjen). Jeg får lyst å banke noe vett inn i skallen deres. Be dem vokse opp! Hva er alderen på mennene deres?
Føler med deg Supa'Mama og dere andre, for dette er ikke riktig. Men dere må også si fra! Vise at dere ikke godtar holdningen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hva er dette for slags mannfolk?? Jeg er sjokka!!
Min mann kunne aldri sagt noe sånn til meg. Og er rake motsetningen til disse. Tydeligvis respekterer de ikke dere, jenter (dere som kjente dere igjen). Jeg får lyst å banke noe vett inn i skallen deres. Be dem vokse opp! Hva er alderen på mennene deres?
Føler med deg Supa'Mama og dere andre, for dette er ikke riktig. Men dere må også si fra! Vise at dere ikke godtar holdningen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

I know I know I know :(
Men hver gang, og da mener jeg hver gang jeg har sagt i fra så har det gått så himla galt. Jeg er opprinnelig ikke en jente du pusher rundt men sliter virkelig med min egen samboer. Gråter nå mest over at han ikke viser at han setter pris på meg og heller behandler meg dårligere enn noen andre han kjenner. Han får meg til å føle meg svak.

I know I know I know :(
Men hver gang, og da mener jeg hver gang jeg har sagt i fra så har det gått så himla galt. Jeg er opprinnelig ikke en jente du pusher rundt men sliter virkelig med min egen samboer. Gråter nå mest over at han ikke viser at han setter pris på meg og heller behandler meg dårligere enn noen andre han kjenner. Han får meg til å føle meg svak.

galt? Hvis det er slik at han på noen måte er direkte slem med deg, anbefaler jeg deg å dra der ifra. Hvis han ikke tåler at du vil prate om ting, er han okke noe å samle på. Nå kommer dette kansje ifra feilt hjørne, men ville aldri ha godtatt å okke kunne tatt opp ting...eller i d minste kunne svart på samme måte.

Ikke greit! Skjønner at du reagerer og vet akkurat hvordan det er!!! Før jeg fant ut at jeg var gravid en kveld vi hadde lagt oss og alt var stille så hvisket han til meg :hvis du har lyst å begynne å trene på treningsstudio så er det helt greit for meg. Da veide jeg 48 kg og er 170 høy!!! Men heelt nederst på magen var det kommet en bitte bitte liten kul... Og midt i sv.skapet sto han en gang og studerte meg og spurte:føler du deg som en feit ku? Festlig? Nei!
Da jeg skulle begynne på bassengtrening fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha på meg noe som dekket mer nå som jeg "hadde fått 2barn"! La meg da presisere at jeg ikke har ett eneste strekkmerke og fortsatt var og er tynn!! Jævel :p

Skrik ut og si ifra!!

Ikke greit! Skjønner at du reagerer og vet akkurat hvordan det er!!! Før jeg fant ut at jeg var gravid en kveld vi hadde lagt oss og alt var stille så hvisket han til meg :hvis du har lyst å begynne å trene på treningsstudio så er det helt greit for meg. Da veide jeg 48 kg og er 170 høy!!! Men heelt nederst på magen var det kommet en bitte bitte liten kul... Og midt i sv.skapet sto han en gang og studerte meg og spurte:føler du deg som en feit ku? Festlig? Nei!
Da jeg skulle begynne på bassengtrening fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha på meg noe som dekket mer nå som jeg "hadde fått 2barn"! La meg da presisere at jeg ikke har ett eneste strekkmerke og fortsatt var og er tynn!! Jævel :p

Skrik ut og si ifra!!

Åh herregud!! Hva tenker de med? De blir jo verre og verre!
Har du sagt i fra/ tatt igjen?

Samboer har kommet hjem igjen og later som ingenting. Kom og satte seg i tv stuen og spurte hva jeg så på osv.... Jeg svarte mens jeg reiste meg og gikk, mens jeg går hører jeg et forskrekket "går du ned?". Satte meg heller nede og så tv, ikke snakket med han siden. Kommer til å legge meg på gjesterommet også. Ekkel følelse når jeg tar meg selv i å tenke at det sikkert er en av grunnene til at han ikke prøver seg lenger, vet jo at jeg er god nok! Vet også at jeg fint klarer meg alene....og at jeg ikke kommer til å dra fra han.

Back
Topp