Årets julekort

LilleBølla

Elsker forumet
Har dere tatt julekort bilder`?
Tok noen i dag, tror det blir dette bildet:
 
knall fint bilde av ei nyyyydelig jente[:D]
 
Kjempefint!![:)]
 
Nydelig bilde!![:)] Skulle ønske jeg kunne fått til noe sånt.....
 
Så utroli fint!!!

Vi har ikke tatt noe enda... litt usikker på hva vi skal gjøre i år. Såååå lyst på snø akkurat nå !
 
Takk[:)]
 
Kjempeflott bilde! Vi har og fått tatt bilder av ungene. En kollega av mannen min som har tatt bildene for oss. Han er knallflink å ta bilder. Tenkte eg skulle sette meg ned i helga og redigere og lage julekortet
 
Back
Topp