Årets barnehagebilde:)

*Sandermamma*

Forumet er livet

ORIGINAL: maman

Satt akkurat og så på de på fb-nydelig kjekke Sander[:)]

Blir det julebord forresten?

Takk[:)]

Julebord ja... Var ikke den aller største interessen, så jeg vet ikke. jeg er klar jeg! Og det er williamprinsen også, men i så tilfelle blir det bare oss tre. SÅ, skal vi vente å ta det over nyåret og håpe at flere blir med, eller skal vi tre dra ut? Og om vi venter, så må i hvert fall vi to få til en lunsj eller et eller annet før den tid![:)][:)]

Nydelige Sander 

Jeg er med ut å spiser, har skaffet barnevakt også [:)] Ingen andre so, vil være med altså [&:]

ORIGINAL: *Sandermamma*

Satt akkurat og så på de på fb-nydelig kjekke Sander[:)]

Blir det julebord forresten?

Takk[:)]

Julebord ja... Var ikke den aller største interessen, så jeg vet ikke. jeg er klar jeg! Og det er williamprinsen også, men i så tilfelle blir det bare oss tre. SÅ, skal vi vente å ta det over nyåret og håpe at flere blir med, eller skal vi tre dra ut? Og om vi venter, så må i hvert fall vi to få til en lunsj eller et eller annet før den tid![:)][:)]

JA! Jeg leverer eksamen imorgen så er egentlig litt klar for alt jeg. Tror kanskje jeg har barnevakt på lørdag og[;)] Hmmm, skal bare dobbelsjekke det, men joda er hyggelig å ha noe og glede seg til, men kan jo ikke bare vente og glede seg..................tenker høyt, men uansett så må vi få til en noe, rekker vi det før jul?

Er klar i morgen jeg altså[:)] Så vi kan godt ta det i morra[:)]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Nydelige Sander! [:)] 

Så fint bilde av nydelige Sander[:)][:)]

Back
Topp