Årest vinterdress test

Er ikke fornøyd med reima.. Så her ble det didrikson i fjor og det blir det i år. Har gutt på 5år som er mye ute og leker masse mye på tur. Er god bevegelse i den, den tåler myyyye uten at det blir ødeleggende slitasje, den kan også sprettes i arm og ben innersømmer så den blir ca en str større.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har faktisk aldri vært noe fornøyd med Reima og lurt på hvorfor de har gjort det så bra i testene.

Det skal sies at jeg ikke har sett testen.

Men jeg er enig i at det testes for få merker.
De burde teste samtlige merker som tilbys på det åpne markedet/over kasse i butikk.
Jeg var fornøyd med reima når hun var 1,5-2 år, men ikke senere. Tåler ekstremt lite. Jentungen ødela to på kort tid i fjor, men billigdress holdt seg hel og henne både varm og tørr.

Jeg var fornøyd med reima når hun var 1,5-2 år, men ikke senere. Tåler ekstremt lite. Jentungen ødela to på kort tid i fjor, men billigdress holdt seg hel og henne både varm og tørr.

Motsatt her. Nå funker de tålig greit selv til mitt astmabarn, men da hun var liten ble de for kalde.
Men den beste synes jeg er Friends dressen. God og varm! :)

Jeg savner dressen fra polarnopyret i testen. Har kjøpt den og håper vi blir fornøyd med den:)

Jeg aner virkelig ikke hvilken dress jeg skal ha til min 4-åring.. Didriksons? T2H? Reima? Hust&Claire?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ser ikke på tester. Lillesøster skal ha troll 3-i-1 dressen i år også, også prøver vi med didrikson til storebror :)

Regner med at det er flere som har fått nyeste utgave av Foreldre og barn :) Hva tenker dere om testen gjort av vinterdresser?

Jeg personlig har mistet litt respekten for disse testene og tar dem ikke så seriøst lenger. Synes de tester altfor få dresser og kun utvalgte modeller innenfor de merkene de velger å teste. Reima kom dårlig ut i år og ser at de har testet en modell jeg ikke har noe forhold til. Men poenget er at f.eks Reima har veldig mange forskjellige modeller og å slakte hele merket basert på en test på en modell er altfor tynt synes jeg. Nå tok jeg Reima bare som et eksempel. Savner merker som Ticket to heaven, Hust&Claire, Miniature og Molo. (De har jo avbildet Molo dressen i artikkelen hvis jeg ikke tar feil, men er ikke med i testen..)

I forrige utgave skulle det være en stor test av årets matbokser og drikkeflasker, men det var utrolig tynt det som var med i bladet. Har nettopp fornyet abonnementet, men begynner å tvile.. :)

Bryr meg fint lite om disse testene! Sverger til ticket to heaven dressen jeg :) hatt den 3 år på rad. Datteren min blir ikke våt.. Og den holder henne alltid varm :)

Jeg synes det er mye bra i bladet, men akkurat testene bryr jeg meg ikke om da de dressene, skoene osv vi bruker å kjøpe aldri er med i testene. Vi har ofte bestilt barnehagepakkene fra Sportmann og har aldri opplevd at ungene blir kalde/våte. Disse er så billige at vi faktisk har råd til å ha flere dresser til ungene sånn at de har tørr dress å skifte til dersom de blir våte. Men på alle de årene vi har abonnert på bladet så har aldri de dressene vært med i testen...

Var inne å kikket på den barnehagepakken, var jo dritbillig! Og du er fornøyd med dressen? Har akkurat kjøpt nye regnklær da:oops:

Har hatt kax-dressen flere år og bestandig vært fornøyd. Regner med det blir den i år også :)

25 uker <3

Jeg leser slike tester med et kritisk blikk, og baserer valg mer etter egen erfaring og barnet. En dress som fungerer godt på ett barn er ikke nødvendigvis like bra for et annet (har jeg erfart fra ulike produkter).

Var inne å kikket på den barnehagepakken, var jo dritbillig! Og du er fornøyd med dressen? Har akkurat kjøpt nye regnklær da:oops:
Jeg har alltid vært fornøyd med de dressene. Vet mange flere som også har brukt disse og er fornøyd. Mamma som har jobbet med barn i mange år er helt enig med meg :-)

Back
Topp