Åreknuter

FrøkenL

Betatt av forumet
flere som plages med åreknuter?:hungover:

Er skikkelig ille på den ene foten,de siste dagene har det blitt smerter og foten kjennes varm ut. Har brukt støttestrømper i over en måned..står og går mye på jobb (barnehage)

Fikk endel i forrige graviditet, hadde ingen i første. Kjente de i ca uke 15 denne gangen og har vel brukt støttestrømpe siden (har kun på venstre fot. Har ikke hatt vondt etter at jeg begynte med støttestrømpe daglig og er flinkere til å legge meg litt nedpå med beina høyt iløpet av dagen. Har også i lyske og underlivet, men de er heldigvis ikke så ille som sist enda.

Åreknuter her også, der ein helst ikkje vil ha dei :wacky:
Hadde ingenting med nr 1 og 3 men rikelig med nr 2.. og no med nr 4. Oppdaga dei for eit par dagar sidan. Verker over skambeinet på høgre side og nedover foten, og høgre side er "proppfull" :confused:

Jobbar i barnehage så er for det meste på beina heile dagen, men må vere flinkare framover til å legge meg ned litt..

Åreknuter her også, der ein helst ikkje vil ha dei :wacky:
Hadde ingenting med nr 1 og 3 men rikelig med nr 2.. og no med nr 4. Oppdaga dei for eit par dagar sidan. Verker over skambeinet på høgre side og nedover foten, og høgre side er "proppfull" :confused:

Jobbar i barnehage så er for det meste på beina heile dagen, men må vere flinkare framover til å legge meg ned litt..
Uff :hungover:det er så kjedelig med åreknuter..Jobber du fullt? Måtte dra hjem fra jobb sist uke pga av sterke smerter i åreknutene..Vurderer å gå ned i prosent, jobber 100% på storbarn så det er full fart..

Uff :hungover:det er så kjedelig med åreknuter..Jobber du fullt? Måtte dra hjem fra jobb sist uke pga av sterke smerter i åreknutene..Vurderer å gå ned i prosent, jobber 100% på storbarn så det er full fart..

Jobbar fullt ja, og full fart dagen lang :)
Storbarn her også.

Back
Topp