Åreknuter...

MittAlt

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2020
I underlivet...( så flaut) og tror det må være det etter å ha googlet om det. Så plutselig noe som så ut som blodblemmer nedi der, og det gjør veldig vondt!! Har fått bestilt time hos legen så jeg kan få henvisning til gyn. Noen som vet om noe man kan ha på for at det skal gjøre litt mindre vondt? Evnt kanskje jeg skulle ringt barsel å spurt? De sa jo at jeg kunne ringe om det var noe med babyen eller meg tom 2 uker etter fødsel. Og er jo bare 1 uke og 1 dag siden.

Ja veldig kjipt! For har ingen andre plager fra svangerskapet/ fødselen. Så hadde følt meg som vanlig hadde det ikke vært for dette.

Samme her, men vet ikke om jeg har fått en rift eller hemoroide... :/
Håper du ikke må slite lenge med det.

Samme her, men vet ikke om jeg har fått en rift eller hemoroide... :/
Håper du ikke må slite lenge med det.
Sa ikke jordmor noe til deg ang det etter fødsel? Jeg fikk en liten rift, men ikke vært til noe plage. Håper for din del at du slipper dette med hemoroider der iallefall ..:-/

I underlivet...( så flaut) og tror det må være det etter å ha googlet om det. Så plutselig noe som så ut som blodblemmer nedi der, og det gjør veldig vondt!! Har fått bestilt time hos legen så jeg kan få henvisning til gyn. Noen som vet om noe man kan ha på for at det skal gjøre litt mindre vondt? Evnt kanskje jeg skulle ringt barsel å spurt? De sa jo at jeg kunne ringe om det var noe med babyen eller meg tom 2 uker etter fødsel. Og er jo bare 1 uke og 1 dag siden.
Jeg vet at man kan få slike når man er gravid... Tipper det forsvinner av seg selv når presset etter babyen er borte, men ring sh for sikkerhetsskyld! :)

Back
Topp