Åpningstider

Såvidt jeg kan se rundt her, så er der lørdagstider i dag.

Hos oss er det vanlige tider, så vidt jeg husker.

Her er der vanlige åpningstider

Jeg søker på åpningstider her jeg bor på kjøpesenter, men det står ikke noe om lille julaften, bare dagene før og etter...

Her e det vanlig åpningstider hvertfall :)

Så feil her. De hadde visst lengre oppe dagene før, men i dag er det vanlig tid til kl 20.00 på senterene :)

Det hadde jo vært typisk at det er noe helt annet her, men får satse på at det er åpent. Jeg vil tidlig inn før ALLE skal handle, og jeg må få tak i en kjole til vesla. ;)

Det hadde jo vært typisk at det er noe helt annet her, men får satse på at det er åpent. Jeg vil tidlig inn før ALLE skal handle, og jeg må få tak i en kjole til vesla. ;)

Så lenge du ee tidlig ute, vil jeg ikke tro det er noe problem ihvertfall. Er vel heller at de stenger tidligere enn at de åpner senere kan jeg tenke meg.
Håper du finner en fin kjole :)

Så lenge du ee tidlig ute, vil jeg ikke tro det er noe problem ihvertfall. Er vel heller at de stenger tidligere enn at de åpner senere kan jeg tenke meg.
Håper du finner en fin kjole :)

Det hadde vært så kjipt å være inne til 10 og så åpner de ikke før 11-12, liksom. :P Det tar 40 minutter å kjøre inn til byen.

Det håper jeg også. Er ikke så veldig gira på handletur egentlig... :P Det blir fort inn og fort ut. ;)

Det hadde vært så kjipt å være inne til 10 og så åpner de ikke før 11-12, liksom. :P Det tar 40 minutter å kjøre inn til byen.

Det håper jeg også. Er ikke så veldig gira på handletur egentlig... :P Det blir fort inn og fort ut. ;)

Krysser fingrene for at det ikke skjer da! :)

Håper du slipper unna altfor mye folk;)

Back
Topp