Åpningsfasen

vichaa

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Da tror jeg herved fødselen er i gang her!! Kynnere/rier startet ca 0300 i natt og de kommer ca hvert 5 minutt og varer i 30-60 sek. Sykt ubehagelig... Håper dette går fort og at jenta vår kommer til verden veldig snart.. :) ligger foreløpig på sofaen og prøver å slappe av mellom øktene med litt søvn.. Det er vanskelig å prøve å slappe helt av når de kommer, så jeg spenner meg litt men prøver å puste godt.

Åh, spennende! Hadde jeg hatt rier hvert 5 minutt, hadde jeg allerede vært på sykehuset ;) Masse lykke til! Oppdater så mye du vil ;) ❤️

Hahaha!! Enig!:p
Masse lykke til!!☺️

Jeg ringte føden og de sa at siden jeg klarte å snakke vanlig i telefonen samtidig som jeg hadde en sammentrekning så var det ikke ordentlige rier men bare modning.. :/ hun ville også at det skulle komme enda mer regelmessig enn det har vært og ja, at smertenivået skulle være høyere.
Nå har jeg faktisk ikke hatt en rie på snart en time..

Jeg ringte føden og de sa at siden jeg klarte å snakke vanlig i telefonen samtidig som jeg hadde en sammentrekning så var det ikke ordentlige rier men bare modning.. :/ hun ville også at det skulle komme enda mer regelmessig enn det har vært og ja, at smertenivået skulle være høyere.

Krysser fingrene, for at det tar seg opp igjen veldig snart ;)

Urk! Kjipt! Håper det tar seg opp igjen. Ikke at jeg vil at du skal ha smerter, men du skjønner☺️

Så kjedelig. Samme skjedde meg for en ukes tid siden. Om det starter igjen, prøv å beveg deg eller ta en dusj. Om det fortsetter da, samtidig som det blir verre og verre, er det ekte rier sa jordmor til meg :-) lykke til!

Back
Topp