Åpnet clearblue digital!

Snuppelura123

Betatt av forumet
Jeg åpnet clearblue sin digitale trst, det sto ikke gravid på den, er en uke forsen med mensen, og de to teststrimlene inni testen så slik ut. Sånn som jeg ser det så har den ene testen feilet, og den andre en svak, svaak positiv? Og pga det så står det ikke gravid?

IMG_20190928_104817.jpg
IMG_20190928_105151.jpg
IMG_20190928_104817.jpg

Vel, sist svangerskap sto det ikke gravid til jeg var passert uke 19 og nå tenkte jeg bare å åpne og se.
Har lest litt på nettet og funnet ut at den strimmelen med en strek på skal være helt blank, er det en strek på den, har den fanget opp hcg, men kanskje ikke nok til å få utslag på målingen.

Jeg åpnet clearblue sin digitale trst, det sto ikke gravid på den, er en uke forsen med mensen, og de to teststrimlene inni testen så slik ut. Sånn som jeg ser det så har den ene testen feilet, og den andre en svak, svaak positiv? Og pga det så står det ikke gravid?

Vis vedlegget 308948 Vis vedlegget 308949 Vis vedlegget 308948

Den er nok negativ. De digitale fungerer nok litt på en annen måte. Jeg selv har som en gammel vane med å åpne opp de digitale, men da mest for morroskyld når batteriet har gått tomt. Og alle strekene er sterkere når du er gravid

Sånn så min ut når jeg fikk 1-2 på den digitale.

Vedlegg

• IMG_20190923_103126.jpg
    IMG_20190923_103126.jpg
    8,6 KB · Visninger: 2.125
Vel, sist svangerskap sto det ikke gravid til jeg var passert uke 19 og nå tenkte jeg bare å åpne og se.
Har lest litt på nettet og funnet ut at den strimmelen med en strek på skal være helt blank, er det en strek på den, har den fanget opp hcg, men kanskje ikke nok til å få utslag på målingen.
Gratulerer i så tilfelle ;) du har jo svaret selv

Ja, da må du kanskje enten vente noen dager og så prøve igjen eller dra til legen for å sjekke. Kjenner også ei der hun var langt påvei før noen tester slo ut positive.

Den er nok kke positiv, dessverre.. Søk opp Inside Clearblue Digital på YouTube om du vil se hvorfor de er som de er :happy: De har de streken fra før, for å kunne vise det de skal. Og da er de sterkere ved positiv.

Teststreken på CB digital reagerer også på hormonet LH, som kvinner stort sett alltid har i kroppen. Derfor vil det som regel alltid være "to blå" på innsiden av en slik test. Testen er designet slik at du ikke skal tolke, det gjør testen selv!

Last edited:
Forstår frustrasjonen og skepsisen din, dersom du tidligere har erfart at du ikke tester positiv før du er godt på vei med svangerskapet :Heartred Men som resten her sier så frarådes man også fra produsentens side og åpne de digitale testene. De fungerer på en helt annen måte enn de tradisjonelle strektestene. Det er jo nettopp derfor de er digitale - fordi man skal slippe å tolke streker selv ;)

Det er dessverre alltid 2 streker på den der.. den reagerer på et annet hormon som kvinner allerede har i kroppen, Men husker ikke helt hvilket :) hva med en legetur istede for å ta blodprøve? De er ihvertfall sikre :happy:

Back
Topp