Åpner februar

Gratulerer alle sammen:Heartred Så utrolig hyggelig!! Har testet positivt i tre dager, svakt på mandag og tirsdag, gravid 1-2 uker med cbd idag:love7 Siste mens var 24.04 men har uregelmessig så usikker på termin men det blir vell første uka i februar:thumleft Har et barn på 1,5 fra før så bli spennende å se hvordan det kommer til å gå:p

Gratulerer så mye til deg også [emoji7] Har jevnaldrende barn vi da! Blir veldig spennende å se hvordan det går [emoji23][emoji85] Kom plutselig på at lille "babyen" min skal bli storebror, og fikk et par tårer i øynene [emoji23][emoji56] Men tenker at det skal MYE til for at man ikke er glad for å ha søsken når man vokser opp, så tror det her blir bra [emoji4][emoji173]
 
Gratulerer alle sammen [emoji171][emoji173]️[emoji172][emoji170]
 
Gratulerer til dere som har funnet veien inn til termingruppa for Februar 2018! :D

Tenkte å skrive i terminlista deres, men jeg fant den ikke? Noen som tenker å lage denne? :)
 
Lister meg stille inn her og håper jeg blir værende løpet ut[emoji4] termin ca. 06.02[emoji173] tre positive tester[emoji7]
 
Hei alle sammen! Fikk positiv Clearblue digital i dag, 1-2 uker, termin 8.2. Har to store jenter og en liten tass som fyller året i neste uke. Dette er veldig etterlengtet og blir familiens punktum! ❤ Gratulerer til dere andre med positiv test, gleder meg til å "henge" med dere!
 
Hei alle sammen! Fikk positiv Clearblue digital i dag, 1-2 uker, termin 8.2. Har to store jenter og en liten tass som fyller året i neste uke. Dette er veldig etterlengtet og blir familiens punktum! [emoji173] Gratulerer til dere andre med positiv test, gleder meg til å "henge" med dere!

Gratulerer så mye [emoji7] Velkommen hit [emoji1]
 
Gratulerer så mye til deg også [emoji7] Har jevnaldrende barn vi da! Blir veldig spennende å se hvordan det går [emoji23][emoji85] Kom plutselig på at lille "babyen" min skal bli storebror, og fikk et par tårer i øynene [emoji23][emoji56] Men tenker at det skal MYE til for at man ikke er glad for å ha søsken når man vokser opp, så tror det her blir bra [emoji4][emoji173]

Tusen takk :Heartred Så hyggelig og masse gratulerer til deg også!! :joyful: Ja, de kommer til å få enormt mye glede av hverandre, så dette blir nok veldig bra :love7 Tror ikke det helt har gått opp for meg enda at han ska bli storebror men det kommer nok litt lenger uti svangerskapet:)
 
Tusen takk :Heartred Så hyggelig og masse gratulerer til deg også!! :joyful: Ja, de kommer til å få enormt mye glede av hverandre, så dette blir nok veldig bra :love7 Tror ikke det helt har gått opp for meg enda at han ska bli storebror men det kommer nok litt lenger uti svangerskapet:)

Takk [emoji7][emoji7]
Ja, kommer nok til å gå mer opp for oss etterhvert [emoji23][emoji85] Men er 100% sikker på at det går fint [emoji4][emoji173]
 
Sniker meg inn her forsiktig. Mistet 3 ganger, hadde en kjemisk slutten av april. Så satt den med en gang nå. Har begynt på crinone og blodfortynnende, så krysser fingrene for at det hjelper meg nå.
20c071c256dd591e2b1c4891b5cd2738.jpg
 
Sniker meg inn her forsiktig. Mistet 3 ganger, hadde en kjemisk slutten av april. Så satt den med en gang nå. Har begynt på crinone og blodfortynnende, så krysser fingrene for at det hjelper meg nå.
20c071c256dd591e2b1c4891b5cd2738.jpg

Leit å høre at du har mistet så mange ganger.. Håper dette er spiren som skal sitte hele veien! [emoji4][emoji1317] Gratulerer så mye med positiv test [emoji4]
 
Testet positivt på lørdag etter IVF forsøk. Hadde 1 egg som delte seg normalt og kunne settes inn, så var veldig spent på om det gikk på første forsøk - og det gjorde det :D
Skal til UL om 3 uker for å høre på hjertelyden <3
 
Testet positivt på lørdag etter IVF forsøk. Hadde 1 egg som delte seg normalt og kunne settes inn, så var veldig spent på om det gikk på første forsøk - og det gjorde det :D
Skal til UL om 3 uker for å høre på hjertelyden <3

Gratulerer så mye! Kan tenke meg at gleden er ekstra stor når man har måttet gjennom IVF for at spiren skulle sitte :) [emoji177][emoji254][emoji255]
 
Testet positivt på lørdag etter IVF forsøk. Hadde 1 egg som delte seg normalt og kunne settes inn, så var veldig spent på om det gikk på første forsøk - og det gjorde det :D
Skal til UL om 3 uker for å høre på hjertelyden <3

Herlig[emoji3] gratulerer! Satt på første fryseforsøk for meg nå.. første ferskforsøk i februar ble negativt! Icsi her[emoji5][emoji5]
 
Da anser jeg meg som gravid hvertfall og neste steg er å se lille på ul forhåpentligvis uke 6-7 og telle ned til 12 uker ;)
 
Gratulerer alle sammen! [emoji5] har lest meg litt opp gjennom her, og håper jeg og får bli værende her fremover [emoji28] menstermin 11.2, to år og to mnd dagen til den kommende storebror [emoji1]
 
Back
Topp