Åpen brannstasjon!

Mirari

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Flere som skal på åpen brannstasjon idag? :)

Var det første jenta mi spurte om når hun våkna idag, "mamma! Hvor lenge må jeg vente til brannstasjonen åpner???" :D
Blir gøy!

Og etterpå skal vi på IKEA å handle de siste store tingene vi mangler til lillesøster :)

Hvilke planer har dere andre fine oktoberjenter for dagen? :)

Det er planen her også, en tur på brannstasjonen også blir det vidare å ordne å handle litt for helga. Skal henge opp stellebordet i dag å gjere klar stelleplassen, det er det siste som gjenstår:-) ellers blir det kanskje litt besøk og avslapping. Deilig med helg:-)

Åh jeg gleder meg til lillegutt blir et par år og vi skal på sånne ting <3 Her blir det rydding og avslappning :) Tar litt og litt om dagen så det blir fint her :)

Så gøy :) Er nok noen år til det blir aktuelt her :P

-Fra appen-

Brannstasjonen er moro!! :D det blir stas når småen er kommet og blir litt større!
Nå er det en gåtur i regnet tenkte jeg, mens typen jobber også skal vi i bryllupsfest ikveld :) giftet seg tidligere i sommer men skal ha fest ikveld :)

Vi er på vei dit nå :)

Vi var der med snuppa på 2 i dag. Det var utrolig stas!!:) hun ville ikke hjem!

Vi skulle men rett før vi skulle så kom mini på at han ikke ville likevel så ble ikke noe av

Orka ikkje :p hadde pappaen og kunne blitt med, so hadde det gått! Var i fjor, får satse på til neste år :)

Det ble ikke her, men det var fordi det er et annet arrangement med masse aktiviteter for barn fra 1-7 klasse her i kommunen samme dag. Åpen brannstasjon er en av aktivitetene, men vi fikk rett og slett ikke tid å gå dit. Guttene prioriterte kino og andre aktiviteter først denne gangen, og var så trøtte på ettermiddagen, at da orket vi ikke å ta turen innom brannstasjonen :) Får stikke innom neste år heller. Det er et bra tilbud synes jeg. Ungene elsker jo sånt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har reist hvert år for guttungen elsker brannbiler, brannmenn, blålys og alt! I år reiste han med pappan sin, men dette var nok siste året for hans del. Har merket at han har blitt veldig mye eldre bare på det siste året, og skal litt mer til enn bare blålys for å begeistre nå ;) Men han fikk slukke en virkelig brann med en ekte brannmannslange da! Det var jo litt stas :D

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Her va da pisseregn i går, så da blei ingen besøk på brannstasjonen. I dag har solo skjene, men vært ein sur vind. Får håpa på bedre lykke neste år :P

Back
Topp