Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Linka
ORIGINAL: careen
vi har ikke det her på helsestasjonen, men det er et tilbud i byen.
Har ikke vært der enda. Har ikke hatt behov for det. (har kanskje noe med det at jeg jobber i barnehage til vanlig?[8|])
Tihi... kanskje det ja.
Klemmer
ORIGINAL: Pearl81
Har ikke på helsestasjonen, men jeg må finne en i nærheten, for jeg går snart av hektene av babytreff-abstinens
Ja, men da må du jo ta turen hit da vettu...sitte klar som et egg jeg og Henriette til å treffe deg og jr!
ORIGINAL: ~Fiorelina~
ORIGINAL: Pearl81
Har ikke på helsestasjonen, men jeg må finne en i nærheten, for jeg går snart av hektene av babytreff-abstinens
Ja, men da må du jo ta turen hit da vettu...sitte klar som et egg jeg og Henriette til å treffe deg og jr!
Ja, må definitivt ta meg en tur en dag - vet at mamma vil jeg skal dra og handle noe møbelstoff for henne en dag, så da kan jeg kansje driste meg til å få låne bilen og ta en tur..
Vi må få med oss Hanne79 og jentene også!![;)][:D]
ORIGINAL: Linka
vi har ikke det her på helsestasjonen, men det er et tilbud i byen.
Har ikke vært der enda. Har ikke hatt behov for det. (har kanskje noe med det at jeg jobber i barnehage til vanlig?[8|])
Tihi... kanskje det ja.
Klemmer
Kansje det [8D]
Har du vert i "din" barnehage med småen, da?[8|] (og vist han fram og sånn)
Hihi- ja jeg har jo det.
Måtte jo vise ham fram både til de voksne og barna[:D]
tenkte jeg snart skulle få tatt en tur igjen, begynner å bli ei stund siden sist nå.

Ja, ikkesant at det ver gøy!!
Jeg jobba i barnehage da jeg bodde i asker, så nå når jeg var der i mai så måtte jeg innom og vise fram gullgutten min..
Masse nyskjerrige unger..
"Hvor mange år er han da?"
hihi.
de kan få sagt det ja.
da dattera mi var mindre og var med meg på jobb , var det noen som spurte om lillesøstra mi skulle være med i morgen også
hihi , ganske så komiskt ja.