Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Da vi ikke har fått barnehageplass tenkte vi å begynne å gå åpen barnehage til høsten. Tenker at lillegutt har godt av å omgås andre barn, samt at jeg ikke helt vet hva vi skal finne på hver dag. Har noen av dere erfaring med åpen barnehage?
Jeg har vært én gang med småen, men synes det var for tidlig. Siden da har han lært å sitte selv og er begynt å krype, så vi skal prøve igjen når de åpner etter sommerferien. Det er jo bare å prøve en gang, så ser du jo om du liker det eller ikke
Nevøen min var ofte i åpen barnehage før han fikk egen plass, og han elsket det. Var ikke så mye leking med andre, da han var litt liten i starten og helst ville se på. Men han likte å være med, se på de større barna og etterhvert delta. Lærte mye av det og
Vi har vært flere ganger i åpen bhg. Selvom mini stort sett bare er opptatt av å smake på lekene, ser vi at interessen for andre barn stadig øker. Tror absolutt det er bra å sosialisere dem litt åbhg har også hatt flere infodager og pappatreff som har vært nyttig for oss voksne og.
Vi har gått I åpen bhg I 1 mnd før de tok ferie og skal begynne igjenn på mandag hun begynner ikke I vanlig bhg før I nov. Mini har kost seg masse alle de gangene vi har vært der, og hun har godt av å omgås andre barn, før ferien var hun den minste men nå etter ferien tenker jeg at det kommer mer jevn aldrende barn å så har det vært på en måte godt for meg også for da har vi måtte kommet oss ut av huset minst 3 dager I uka og med angst og depresjon så er det greit å ha noe man må ikke for min skyld men for hennes. Hos oss er åpen bhg 3 dager I uka, vi har kommet ditt rundt 10.30 og så begynner samling 11 og så lunsj 11.30 de fleste går hjem I 12.30 tiden. Nå kommer vi til å komme tidligere tenker jeg og være litt lengre, mye pga at hun trives men også fordi pga hennes hørseltap har hun det bedre med færre barn rundt seg og ikke så mye støy, så vi trives best etter at de fleste har gått.
Vi skal begynne å gå dit tenker å gå til åpen barnehage og slike småbarnstreff som blir arrangert her og der før en barnehagestart bare hørt om positive ting