Ånei....

Iduna

Glad i forumet
Nå føler jeg på meg at mensen kommer!!!!

VILIKKEVILIKKEVILIKKE!

Håper jeg tar feil.
 
nei og nei og nei....håper det klaffer den gangen. Du får ha lykke til!
 
krysser fingrene for deg...håper du skal over i september forumet jeg....mensen symptomer kan like hjerne være gravid symptomer....[;)]
 
Ikke noe å tenke på..[:)] som de andre jentene sier til meg, det kan jo være tegn på noe annet også.. hihi..[:)]
 
Men tenk det verste, og få heller en positiv overraskelse [;)] Det er det jeg gjør.. hehe.. [:D]
 
Hei.
Håper det ikke er TR. Ønsker deg lykke til[;)]!!!!!!!
 
Klem Thesi[;)]
 
Hvorfor finnes det ikke et døgnåpent apotek i denne bygda!!!!![:'(][8|]



Selger de graviditetstester på bensinstasjoner?
 
Sorry, tror ikke det. Spent? [;)] Når åpner apoteket i morgen da?
 
De burde gjøre det! Selge tester på bensinstasjoner altså...


Lurer på om apoteket ikke åpner før kl 10!!![:-]


Jeg er superspent. Men nå sitter jeg med en slags følelse av at mensen kommer, og da hadde det vært så skrekkelig greit med en test! Så hadde jeg jo visst det.
 
Takker!


Jeg har bestemt meg, kommer absolutt til å teste i morgen.
Må bare vente til apoteket åpner kl 10. Eventuelt at mensen kommer iløpet av natta...
 
Lykke til i morgen da, har skremt tanta di langt vekk så ikkje ho kommer i natt!!! Venter spent på fortsettelsen[:D]
 
Hvordan går det Iduna, fikk du mensen i natt??
 
Skal du teste nå snart? [:D]
 
Mensen har ikke kommet...
Men jeg har heller ikke testet ennå. Mannen kommer hjem med en test i lunsjen, hvis mensen ikke har kommet...
 
Nå er jeg spent på resultatet. Når er lunchen?[:D] Lykke til med testingen.
 
Ååååååå! Spennende! [:)]
 
ORIGINAL: Maur Asto

Ååååååå! Spennende! [:)]

 
Du må huske å oppdatere [;)]
 
Det var som jeg fryktet...

Jeg bruker å spotte i ca ett døgn før mensen kommer, og det har jeg begynt med nå.
Så da ble det ingen baby denne mnd heller. SNUFS!
 
Sparte den testen da...[:(]
 
Uff da.[:(] Er du helt sikker? Det er jo noen som blør litt rundt ikm selv om de er gravide.
 
Kan jo ikke være helt sikker før mensen er her... men jeg har aldri blødd før når jeg har vært gravid.
 
Back
Topp