Ånei .........

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Småen her spydde nettopp over hele meg!!!!!!!!!!!!!
Jeg har aldri hatt en spysyk gutt før,jeg aner ikke hva jeg skal gjøre...[:(][:(][:(][:(]
Mamma tar ikke tlf og han bare griner for han spydde over hele kosebamsen sin og den har jeg kastet i vaskemaskina..og han vil ha den..
Faen.....Og JEG vil ikke ha dette dritet,hvordan kan jeg hindre å bli smittet..?
Vasker jo hendene som en gal her...
Nå sitter han bare her ved siden av meg og griner...stakar...ikke har jeg farris her heller,som dere sier hjelper..

Tørre kjeks dau cola...
La han få ligge og slappe av ha et teppe under han for det kommer ofte fort å en bøtte på gulvet...
Så er det bare å vente på at det skal gå over..

Banan kan hjelpe også forresten...

huffda. ikke bra..
det er nok en sjangs at du får det siden han kasta opp på deg, men kan jo bare håpe du ikke får det.
ikke gi han melkeprodukter i alle fall. [:)]
har du blåbærsaft kan du jo gi han det, det funker i alle fall her når mini er syk, så får han i seg veske.
så kan du jo gi han kjeks eller kavring.
God bedring!

Takk for svar [:)][:)]
Håper jo han ikke er spysyk jeg da,for han virker ikke syk ,han er forkjølet da men utenom det..
Han fikk en slikkepinne nå,så nå er han glad igjen..
Han spiste også frokosten sin bra...skjønner ikke helt  dette jeg...

ORIGINAL: Makka Pakka

Tørre kjeks dau cola...
La han få ligge og slappe av ha et teppe under han for det kommer ofte fort å en bøtte på gulvet...
Så er det bare å vente på at det skal gå over..

Banan kan hjelpe også forresten...

Sign.. masse vitamin i banan som di får i seg...

god bedring til snuppen din

Tusen takk alle sammen.
Føler meg helt utrolig rådvill her..
Jeg måtte også si jeg ikke kunne komme på jobben idag,man kan ikke få dårligere samvittighet enn det jeg har nå..[:(][:(]

Back
Topp