Etter hva jeg har sett og hcg kalulator er stigningen veldig lav sto det på tvillinger. Så jeg klarer jo ikke å ikke bekymre meg. Jeg er bare slik av natur. Jeg får bare tenke og huske de to bankende hjertene og huske på det i mørke tankene jeg får.HCG verdiene varierer fra person til person.
Jeg hadde veldig lav HCG, med tanke på hvor langt jeg var på vei. Men det gikk jo bra! Og hvis du har sett 2 bankende hjerter, og den har i bunn og grunn en fin stigning så er det nåk ikke noe å bekymre seg over det går nok bra
Skal også til legen på mandag, og jeg bør nok prate om den frykten jeg sitter med hver eneste dag, jeg tror den er ganske høyere enn normalt inni mellom. Jeg blir faktisk deprimert og jeg føler ingen glede. Så klarer jeg heller ikke la være å google, som forverrer alt sammen. Dette skal jo være lykkelig tid, jeg har funnet ut jeg venter tvillinger alt skal jo bare være røde roser og regnbuer rundt meg. Men det føles bare ikke slik ut. Føler meg så slem som har det slik. Jeg burde jo bare logge av hele internett, men klarer jo ikke det heller.