Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6+4 idag. Når blodprøvene ble tatt var jeg 6+0 og 6+2.Hvilken uke er du i? Jeg mener å ha lest at hcg nivået flater ut litt etterhvert, tror i uke 7/8. Å med så høye verdier så tror jeg ikke at hcg skal fordobles
6+4 idag. Når blodprøvene ble tatt var jeg 6+0 og 6+2.
Kan ikke unngå å bli dritt nervøs og tenke negativt, og når legen vil ta ny, blir jeg jo ekstra nervøs!
Aner ikke om det er høy eller lav jeg Fikk bare stikk i meg når jeg leste sms og jeg tenkte negativt med en gang. har roa meg litt nå. jeg kan jo ikke gjøre noe annet enn å vente. Tror jeg bestiller meg privat tul neste uke. For jeg kan ikke gå rundt å være så nervøs og skvetten.Skjønner at du er nervøs, men helt seriøst, med SÅ høye verdier ville jeg ikke bekymret meg
Aner ikke om det er høy eller lav jeg Fikk bare stikk i meg når jeg leste sms og jeg tenkte negativt med en gang. har roa meg litt nå. jeg kan jo ikke gjøre noe annet enn å vente. Tror jeg bestiller meg privat tul neste uke. For jeg kan ikke gå rundt å være så nervøs og skvetten.
Ikke når verdiene er så høye! Doblingstiden blir lenger når hcg når visse nivåMen den skal vel dobbles på 2 døgn? Den har jo nesten ikke steget
Takk for svar! Trodde det skulle berolige meg med å ta blodprøver, men der tok jeg feilMott forje svangerskap så fossblødde jeg, tror det var i uke 5, var kjempe nervøs og regnet med at løpet var kjørt. Tok blodprøve 3 dager etter blødningen, HCG var 17500 og 2 dager etter var den 24700, så min dobla seg ikke, men legen sa at det var fine verdier, så lenge den stiger
Nå har jeg en skjønn liten gutt på 1 år! Så tror ikke du skal bekymre deg med så høye verdier
Tok blodprøve på mandag igjen, 5 dager etter den siste. Da steg den fra 39.000-55.000, men jeg så jo to hjerter samme dag blodprøven ble tatt. Så jeg prøver og ikke legge noe i det, selv om det virker lite for meg med tanke på det er tvillinger nå.
Så man bekymrer seg uansett merker jeg, så jeg legger bare den bekymringen på hylla frem til TUL i slutten av oktober. Får ikke gjort så mye mer. Har nok å bekymre meg over fra før av.