Ånei, jeg har blitt han gamle, stinkende mannen!

CT-Bamsemor

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
På en flytur til USA for noen år siden så satt det et eldre par på skrå bak meg. Mannen satt ytterst.
Hver gang hun måtte opp, reiste han seg og rygget bakover slik at han ble stående ved siden av meg.
Hver gang kom det en stram urin-odør fra ham.

Slik føler jeg meg nå. :sick009

Er nesten som om jo mer knipeøvelser jeg gjør, dess mer lekk blir jeg. Så har det selvfølgelig heller å gjøre med at magen blir tyngre og trykket tyngre.

Hadde det enda vært bare i forbindelse med host, nys eller andre bevegelser, men neida - jeg kunne ha sittet i ro en hel dag og likevel måttet bytte truse en gang eller to. :smiley-chores011

Er vel ingen kjapp mirakel-fiks på dette, men jeg håper virkel tørre truser venter der framme i det fjerne.

Hvordan har dere andre det? :rolleyes:

Ikke merket noe til det ennå- men burde nok være flinkere til å gjøre knipeøvelser! Godt med en påminnelse her! Tar jo ikke noe tid når en likevel ligger mye på sofaen. Men er flink og kniper skikkelig hver gang jeg nyser da! Og så prøver jeg å være flink til å starte og stoppe strålen når jeg tisser- men nå tisser jeg jo bare det er to spiseskjeer i blæra, så da rekker jeg ikke så mange rundene, haha.

Skvetter som bare det her ogsåo_O Bruker jo truseinnlegg og det er ikke store skvetten som rekker å komme, men må jo på do og skifte innlegg da..

Prøver å knipe, men er nok for dårlig til det:sorry:

Er en av skvetterne jeg å, men det er pga fødsel nr 1. Må få gjort noe med det etter nr 2, får ikke brukt tampong engang under mensen fordi da blir det for mye trykk på blæra :wtf:

Ikke merket noe til det ennå- men burde nok være flinkere til å gjøre knipeøvelser! Godt med en påminnelse her! Tar jo ikke noe tid når en likevel ligger mye på sofaen.
Heldig! Og ja, tar jo latterlig lite tid. Jeg begynte alt for seint, og angrer bittert. :banghead:

Skvetter som bare det her ogsåo_O Bruker jo truseinnlegg og det er ikke store skvetten som rekker å komme, men må jo på do og skifte innlegg da..

Prøver å knipe, men er nok for dårlig til det:sorry:
Godt, for så vidt, å høre at det er flere!
Jeg kjenner ikke en gang at det skjer. Utrolig frustrerende, og litt skremmende. :oops:

Er en av skvetterne jeg å, men det er pga fødsel nr 1. Må få gjort noe med det etter nr 2, får ikke brukt tampong engang under mensen fordi da blir det for mye trykk på blæra :wtf:
Selv om det er godt å vite at jeg ikke er alene, så høres jo det også utrolig frustrerende ut! Heldigvis så finnes det vel håp. Etterpå. Men akkurat nå ser jeg ikke så mye lys, sånn på kort sikt. :rolleyes:

*ler* en av skvetterne...:joyful: godt det finnes navn på alt vi er for tiden:p

Bruker truseinnlegg hver dag, og har bruk det halvannen måned kanskje. Vet ikke helt om det er urin eller utflod eller en god blanding, men det hjelper i alle fall på ev lukt.

Sniker litt inn her.
Er ikke sikkert at du kniper riktig, veldig mange utfører knipeøvelser feil, så du egentlig ikke får noe særlig uttelling på de musklene som trenger det.

Jeg kneip en del sist jeg var gravid, men lakk fortsatt og tenkte det være var sånn det var.
Så begynte jeg på yoga hvor vi fikk guida øvelser, der man visualisere en blomst som åpna og lukka seg +++ og da først fikk jeg kontakt med de musklene. Slutta å lekke etter ganske lite trening også, bare at det da var korrekt.

Så vil på det sterkeste anbefale å teste noen veiledninger for å gjøre knipeøvelser riktig.

Sniker litt inn her.
Er ikke sikkert at du kniper riktig, veldig mange utfører knipeøvelser feil, så du egentlig ikke får noe særlig uttelling på de musklene som trenger det.

Jeg kneip en del sist jeg var gravid, men lakk fortsatt og tenkte det være var sånn det var.
Så begynte jeg på yoga hvor vi fikk guida øvelser, der man visualisere en blomst som åpna og lukka seg +++ og da først fikk jeg kontakt med de musklene. Slutta å lekke etter ganske lite trening også, bare at det da var korrekt.

Så vil på det sterkeste anbefale å teste noen veiledninger for å gjøre knipeøvelser riktig.
Jeg fikk tips om å knipe når jeg var på do, for å sjekke om en bruker de riktige musklene. Når du stopper strålen bruker du de riktige musklene fikk jeg beskjed om.

Jeg fikk tips om å knipe når jeg var på do, for å sjekke om en bruker de riktige musklene. Når du stopper strålen bruker du de riktige musklene fikk jeg beskjed om.
Ulempen med det drar du fort kniper mye annet og, og om det er alt det man trener så får man ikke trent opp bekkenbunn så godt.

Bruker truseinnlegg hver dag, og har bruk det halvannen måned kanskje. Vet ikke helt om det er urin eller utflod eller en god blanding, men det hjelper i alle fall på ev lukt.
Jeg har også tatt dette i bruk nå, men utfordringen min er jeg fort blir sår - det opplever jeg med mensen også. Men bedre enn båt truse. :banghead:

Sniker litt inn her.

Tjaha, si det. Det føles riktig, men feil teknikk er jo en effektiv forklaring på manglende effekt. :dead:

Som noen andre sa; tisser så lite om gangen at rekker ikke. :hilarious: (Joda, noen ganger.)

Jeg har også tatt dette i bruk nå, men utfordringen min er jeg fort blir sår - det opplever jeg med mensen også. Men bedre enn båt truse. :banghead:

Tjaha, si det. Det føles riktig, men feil teknikk er jo en effektiv forklaring på manglende effekt. :dead:

Som noen andre sa; tisser så lite om gangen at rekker ikke. :hilarious: (Joda, noen ganger.)
Sniker : har du prøvd tøybind eller innlegg istedenfor? Mye mer behagelig enn de i plast

Back
Topp