Ånei.. :( Er det min tur nå?

Krysser fingrene for at det var en uskyldig blødning, og at du får se en sprell levende baby med et sterkt hjerte! :)
Tenker på deg <3

Er på tur til sykehuset nå... Fikk henvisning, så skal på UL. Nervøs, og håper på det beste, men forventer det verste:/
Lykke til

Sent from my iPad using BV Forum

Da er jeg ferdig på gynekologisk poliklinikk. Legen fant et aktivt lite knøtt med gode hjerteslag<3 Alt så helt fint ut, hun visste ikke hvorfor jeg hadde blødd. Regnet med det var slimhinnene eller noe. Jeg er overlykkelig og lettet<3 Takk for alle lykkeønskninger og gode ord, dere er fantastiske<3 Nå begynner jeg den laange turen hjem, men turen var helt klart verdt det<3 :)

Da er jeg ferdig på gynekologisk poliklinikk. Legen fant et aktivt lite knøtt med gode hjerteslag<3 Alt så helt fint ut, hun visste ikke hvorfor jeg hadde blødd. Regnet med det var slimhinnene eller noe. Jeg er overlykkelig og lettet<3 Takk for alle lykkeønskninger og gode ord, dere er fantastiske<3 Nå begynner jeg den laange turen hjem, men turen var helt klart verdt det<3 :)
Så godt å høre!:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra :) håper du senker skuldrene litt nå :) hurra for bankende hjerter :)

Så bra :) hurra for bankende hjerte:)

Det var jammen meg godt å høre!! :) :) Herlig!

Ååååh, så godt å høre!!!:) Nyt kvelden :)

Helt supert!

Back
Topp