Ånei.. :( Er det min tur nå?

Inemor

Juni-spire i magen <3
Sommerfuglene <3
Når jeg var på do nettopp, så fosset det friskt blod ut...
Jeg har ingen smerter enda, men tenker at dette går ikke bra :(

Hva gjør jeg nå? Det er mange timer til nærmeste sykehus, og legekontoret mitt har ikke ultralydapparat... Skal jeg bare vente til det kommer mer, eller skal jeg ringe legekontoret? Rådvill, har aldri opplevd dette før :(

Oppdatert etter UL: Legen fant et aktivt lite knøtt med sterke hjerteslag <3 Da krysses fingrene for at spiren holder seg inne til juni! :)

Last edited:
Nei, kjære deg Inemor!

Ikke kjekt å lese dette i det hele tatt. Jeg har ikke opplevd lignende selv, så har ikke noe erfaringer å dele, men ville uansett ringt legekontoret!

Krysser fingrene for deg og sender gode tanker og positiv energi din vei!

Ring til legekontoret slik at de kan rådføre deg! Lykke til, krysser fingrene for at det er en ufarlig blødning

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Takk for lykkeønskninger <3 Jeg har fått time hos fastlegen kl. 14.10, gruer meg :(

Sitter også og venter pga blødninger.. :( krysser fingrene for deg!!!! Blør du enda? Jeg har hatt småblødninger siden uke 6, men nå blør jeg mer.. Krysser fingrene for deg!

Jeg opplevde det samme iuke 8-9 forrige gang. Hadde ingen smerter. Fikk en datter :) krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning. Ring legen og forhør deg :)

Oj, krysser fingrene for deg!! Håper blødningen stopper og at lille i magen har det bra! Masse lykke til hos legen :)

Sitter også og venter pga blødninger.. :( krysser fingrene for deg!!!! Blør du enda? Jeg har hatt småblødninger siden uke 6, men nå blør jeg mer.. Krysser fingrene for deg!

Småblør litt enda, kommer ikke i do, bare på papiret... Men blødningen tidligere var stor, så jeg er forberedt på det verste :( Dette er første blødningen i svangerskapet, blødde ikke i det hele tatt sist svangerskap.

Skal du inn på UL? Masse lykke til!! Krysser alt jeg har for at spirene våre klorer seg fast <3

Krysser fingrene for at det er en ufarlig blødning! Stor klem

Jeg opplevde dette flere ganger i første svangerskap, men det endte godt..! Jeg krysser fingrene for at alt går fint! :-)

Åssen gikk det med deg hos legen ?:))

Sent from my iPhone using BV Forum

Neei dette får ikke lov til å skje :( Skal krysse alt!

Er på tur til sykehuset nå... Fikk henvisning, så skal på UL. Nervøs, og håper på det beste, men forventer det verste:/

krysser fingrene for deg! oppdater oss etter du er ferdig. skal tenke på deg!

Krysser fingrer å tær at alt e som det skal :)

Back
Topp