Åneiånei....

EliseGH

Blir kjent med forumet
Tror jeg er gravid folket.... Jeg skulle hatt mensen forrige uke,går på cerazette disse minipillene... Vært regelmessig siden fødsel... aiaiaiai... ille trett om dagen og mye vondt i hodet. (men det kan være pollen og visdomstann)

Ta deg en test så er du sikker!
Har du lyst på 2 tette da?

Ja, men det blir koselig[:)] Selv om du kanskje ikke hadde sett for deg to så tette. Tenk så enorm glede de vil ha av hverandre oppover! Er jo helt ideelt slik sett! Si ifra når du har testa deg da![:)]

Ta en test, er jo sikkert kjekt om man ønsker to tette da[;)]

Hmmm lykke til eller gratulerer[8|][:)]

oj, det var jo spennende.[:)]
Håper du snart kommer tilbake og oppdaterer oss etter at testen er tatt.

Kan jo sikkert være kjempe kos med to tette da!!![:)]

å så koselig...hører bare skryt av andre som har to tette...de har stor glede av hverandre.
du må løpe til butikken å kjøpe test sånn at vi får høre...spent spent..

jeg skal teste, må bare få penger til en test først men i løpet av uka... er egentlig ikke ille klar, har bare leilighet vi må skaffe oss hus, og det får vi ikke før jeg begynner å jobbe og sist var jeg så syk i svangerskapet at jeg ikke kunne jobbe så... men han rekker iallefall bli gammel nok til å g i barnehagen da, så har jeg iallefall ikke to småttinger hjemme hele tiden.... uff, er egentlig for sliten men... jeg vil jo ha flere...

Blir artig ja [:)]

ORIGINAL: EliseGH

jeg skal teste, må bare få penger til en test først men i løpet av uka... er egentlig ikke ille klar, har bare leilighet vi må skaffe oss hus, og det får vi ikke før jeg begynner å jobbe og sist var jeg så syk i svangerskapet at jeg ikke kunne jobbe så... men han rekker iallefall bli gammel nok til å g i barnehagen da, så har jeg iallefall ikke to småttinger hjemme hele tiden.... uff, er egentlig for sliten men... jeg vil jo ha flere...

du kan jo bare stikke å levere inn en urinprøve på legekontoret det er jo gratis[:)] lykke til..

Hvordan går det EliseGH?? Fått noe svar?
(dytter denne opp igjen, jeg. Er så spent på hvordan det går[:)])

Hei dere! Jeg tok en test i går, en sånn billig en og den viste negativt. Men går det særlig lenger nå så tar jeg meg en tur til legen og tar en ordentlig test der. Ble letta, men litt skuffa og...

Hmm lykke til hos legen hvertfall da[:)]

Back
Topp