"Åneei, jeg skulle tatt med!!"?

funlight_

Betatt av forumet
Noen som har vært i syden og tenkt: "DET skulle vi hatt med oss" eller "DET var godt vi tok med oss"??

Aner ikke hva man trenger å ha med seg utenom vogn, bleier, solkrem og uv-drakt! :)
 
Noen som har vært i syden og tenkt: "DET skulle vi hatt med oss" eller "DET var godt vi tok med oss"??

Aner ikke hva man trenger å ha med seg utenom vogn, bleier, solkrem og uv-drakt! :)
Solparasoll til vogna. Kanskje uv-telt? Vet ikke selv stressa før vi reiser i juli :p
 
Nok solkrem! Det var vanskelig å få tak i faktor 50, uten parfyme og som jeg var sikker på at ikke var gammel eller hadde stått i solsteiken å blitt ødelagt!

Eller noen nye og interessante leker, er jo lang flyreise, samt kjekt å ha når man spiser :) og nok badebleier, på dagtid ble det nesten bare brukt det. Siden det var opp å ned av vannet hele tida så ble d tungvindt å drive å bytte bleie hele tia!
 
Smekker til mat! Fort gjort å glemme, å mye unødvendig gris. Heldigvis hadde jeg gulpekluter som jeg bare knyttet rundt ;)

Vi skal reise igjen om en mnd, og da har jeg tenkt å ha med en slik baby-badering. Får litt friere hender i bassenget ;)
 
Kommer ann på hvor du skal, men grøtpulver eller lignende. Vi er på besøk hos svigers i utlandet nå og pga varmen spiser han ikke så mye. Er sjeleglad for at vi tok med masse grøt for barnegrøten hær er full av sukker -.-! Vi har også tatt med myggnetting som er genial å henge over baby når han sover:)
 
ImageUploadedByBV Forum1463251130.722296.jpg
Noen som vet hvor datomerking på denne skal være? Kjøpte den på butikken her om dagen, men tenkte ikke på å sjekke dato. Tror ikke det er noe dato her, finner den iallefall ikke!
 
Back
Topp