Åneeeei, jeg orker ikke!!!!!

lissom

Forumet er livet
Ho bare griner og griner og vil ikke ha pupp eller noe!! Har prøvd alle lure triks fra kolikk-tida, men ingenting funker!! Og jeg vil, bør, må, skal SOVE!!! Holder på å krepere her!![&o]

Takk til dere som takler all klaginga mi....![:)]

*Stoooooooooor trøsteklem*

Tuuusen takk for trøsteklemmer! Endelig har hun sovna, og det skal jeg og...[:D]

prøv å melke ut litt og få nokre andre til å gje ho med flaske så du får ein liten pause.. lykke til.. klem

ORIGINAL: Mira23

Håper det går bedre med dere i kveld[:)]
signerer

prøv å melke ut litt og få nokre andre til å gje ho med flaske så du får ein liten pause.. lykke til.. klem

Er alene med ungene for tida, ellers hadde jeg nok fått LITT avlastning, jaffal[:D]

Gikk mye bedre idag, ja, takk for at dere tenker på meg! Tror det var tordenværet som var i vente som satt henne helt ut av lage... En teori, jaffal.. to venninner av meg opplevde nemlig også at barna var helt ustyrlige igår, og så var det et veldig tordenvær i natt. Blir jo veldig lummert før sånne uvær!

de kveldene det har tordnet her har tobias vært veldig grinette, vært våt og klam av svette..blir sikkert ikke bedre av at jeg er hysterisk.. hehe.men han har heldigvis sovet godt fordet da[:)]

Back
Topp