Åling

• Trådstarter Trådstarter AG
  • Opprettet Opprettet

AG

Betatt av forumet
Er det flere babyer her inne som vil opp og frem? Her har han på snart seks måneder begynt å trekke knærne opp under magen, men er jo selvsagt ikke sterk nok til å komme opp i krabbestilling eller å åle seg frem over. Han blir så eitranes sint og frustrert at han må nesten sove etter på for å roe han ned, men det er ikke lett å legge han 2,5 til 3 t til neste måltid. Da blir rutinen også forskjøvet. Tips til å roe han ned, eller hjelpe han frem mot målet? Tenker å starte med fast måltid nr.3 i tillegg til nan.

Åh, har hatt det akkurat sånn siden hun var 4,5 måneder. Guri så sint og utålmodig hun er på gulvet! Det var en liten periode hvor hun greide å åle seg fremover og da kunne hun ligge lenge og kose seg. Nå vil hun opp i krabbestilling, men klarer ikke helt å koordinere både armer og bein og ender derfor stort sett bare bakover. Eller så ender opp med å stå med strake bein med rumpa i været og panna i gulvet (ser fantastisk komisk og traurig ut ;)) Så nå for tiden blir hun enda mer sint enn før :p Her fungerer det som regel å ta henne opp og avlede med leker og/eller sang. Da roer hun seg igjen :) Fungerer ikke det går vi en tur rundt i huset eller ut en tur eller jeg drar frem puppen :)

Før min greide å reise seg opp i krabbestilling selv syns han det var veldig stas da jeg la ammeputen under magen hans som støtte :)

Her kommer han seg hvor han vil.. Er litt travelt for han er meget bestemt på hva han skal ha tak i :)

Snuppa står på alle fire og gynger, men klarer ikke å krabbe helt enda. Hun åler seg bakover og litt fremover, så hun kommer seg rundt :)

Back
Topp