Åling

Cilie#

Glad i forumet
Trym begynte å åle seg framover i går!!..ser ut som om han febrilsk prøver å krabbe, og han blir temmelig frustrert når han ikke klarer det...men kommer seg framover med å skyve seg forover med tærne/hendene!.. Skjønningen vår! [:D]

ORIGINAL: Bolla85

Så flink han er! [:)] Her er det fortsatt bare bakover og rundt og rundt.

Her også [:)]

Her har hun såvidt begynt å åle seg framover... og hun blir såååååååååååååå oppgitt og lei seg når hun ikke kommer seg fort nok fremover[:)]

Så gøy, flink han er[:D] Her har vi langt igjen. ruller til sidene, ikke over på mage. hater å ligge på mage, så synes ikke jeg kan tvinge henne. Men det kommer nok[:D] hun sitter ihvertfall da og det er en begynnelse[:D]

ORIGINAL: Bambling

Samme her. Med mindre det er noe han VIRKELIG har lyst til å få tak i. Da klarer han enten å åle seg noen cm fremover, eller så snur han seg rundt og rygger! [:D]

Flinke Trymen som åler seg fremover! Nå begynner løpinga etter han snart, Cilie#! [;)]

veldig moro med alle nye "triks" altså! [:D][:D]
men ang løping så går det ikke akkurat fort framover enda, så får nyte det enn så lenge! he he [;)]

Hehe, så gøy![:D] Di er så søte....[:)]
Casper begynte å åle seg fremover da han var rundt 5 mnd, så her er det full fart![:D]

Så flink! Gøy når de gjør nye ting[:)]
Julie ligger som en strandet hval på magen,og vifter med armer og bein[8|]
Blir kjempefrustrert når hun skal ha tak i noe,kommer seg jo ikke framover på det viset der[;)]

ORIGINAL: Cilie#

Trym begynte å åle seg framover i går!!..ser ut som om han febrilsk prøver å krabbe, og han blir temmelig frustrert når han ikke klarer det...men kommer seg framover med å skyve seg forover med tærne/hendene!.. Skjønningen vår! [:D]

He he he he SÅ gøy[:D]. er kjempe stas når de begynner å komme seg litt mer fremmover. akkurat som det er en ny verden spm åpner seg for dem[:D]Henrik her har fått god fart på ålinga og vi må være skikklig på vakt[:)].

her og[:D]

Her er det kryping dagen lang, og vi løper etter for å redde unna ting som han ikke skal leke med [:)] Kjekt når de lærer seg nye ting, og vi går virkelig en travel tid i møte har jeg funnet ut [:)]

Så gøy. De er jo så søte.
Axel åler seg mest bakover og rundt i ring, men i går begynte han å åle seg litt framover, for plutselig lå han bak stolen jeg satt i [:)]

Her er det full åling! ho er over alt vis jeg ikke følger med! står  i krabbestilling men klarer ikke stå slik mer enn 4 sek

Her går det kun bakover, har ikke knekt koden for å komme seg fremover enda[8D] Men tror ikke det er lenge før, hun tar tak i teppekanten og drar seg framover i den..  Ligger og spreller med hender og føtter  og blir sur når du har skudd seg vekk fra lekene [8D] 

Back
Topp