Åling/krabbing

Åler og drar seg opp i stående. Krabber bare hvis hun må over hinder, eks dørstokker (fra kjøkken og inn til stua er det et hopp på 6cm -gammelt hus) :p snart 8,5mnd
 
Åler seg overalt og småkrabber. Når som helst vil han krabbe skikkelig:) gjort det siden han fylte syv måneder.
 
Åler seg overalt og småkrabber. Når som helst vil han krabbe skikkelig:) gjort det siden han fylte syv måneder.
 
Åler seg fremover og oppe i krabbeposisjon noen ganger i løpet av dagen. Rulling derimot, det har det vært lite av...
 
Krabber, er 7,5 mnd. reiser seg også opp og holder i bordet, tar noen skritt rundt bordet mens hun holder seg:)
 
Neei, langt ifra:p..
Han blir 8mnd den 22., bare ruller rundt, og snur seg rundt sin egen akse i mageleie, kommer seg litt bakover:p
 
snart 7,5 mnd han kravler som en kålorm hehe.. aldri vært i krabbeposisjon men kravler fremover overraskende fort og finner nye saker å snoke på... :)
 
Har ålt seg rundt siden hun var 4 mnd, men hun har vært veldig sterk siden hun ble født. De siste tre ukene har hun kommet seg opp i krabbestilling, og før helgen klarte hun å flytte knærne. Men hendene står bom stille :p
 
Her er lillegutt over alt på gulvet, og han er temmelig rask. Har ikke vært på alle fire, reist seg opp eller satt seg opp, men det gjør meg ingenting :p Han vokser så altfor fort lille babyen min.
 
Neei, langt ifra:p..
Han blir 8mnd den 22., bare ruller rundt, og snur seg rundt sin egen akse i mageleie, kommer seg litt bakover:p
Samme med min, 7.5mnd :p
Vil veldig gjerne komme seg frem, men har ikke knekt koden enda :p
 
Ålet aldri. Krabbet fra uken før han ble seks måneder. Nå går han etter gåbil...
 
Aldri ålt her heller. Krabbet rett før hun fylte 6 mnd og nå går hun ved hjelp og rundt bord/sofa. Hun slipper seg og går et steg før hun faller. Ikke helt kroppsbeherskelse enda, men veldig sterk motorisk.
 
Last edited:
Her krabbet lillegull på julaften faktisk og nå går det fremover i en rasende fart :)
 
Straks 8,5 mnd og ser at hun prøver hardt å krabbe :) Armene kommer fremover og hun drar beina opp under magen :)
 
Min er 7,5mnd. Åler seg/drar seg fremover med armene. Han er også oppe i krabbeposisjon ganske ofte. Koden ble knekt i romjula, og han har fått opp et relativt dugelig tempo allerede ;-)
 
Back
Topp