Ålesundstreff?

Juli2007 og juli2010

Betatt av forumet
Dere som bor på sunnmøre..bruker dere å ha treff? Eller noen som er intr. i treff? Kjenner ikke så mange her i Ålesund,da jeg ikke er herifra. Har bodd her noen år da men.. Så hadde vært kjekt å bli kjent med flere[:)] Er av den beskjedne typen,men bare fram til jeg bli kjent med folk[;)]

Vi har treff på Lekeland hver torsdag fra 11.30 og utover. Folk kommer og går litt og der er folk fra halv tolv og utover til alt i fra 14-15-16-tida.. Veldig kjekt! Varierer hvor mange vi er, men er vel normalt en 20 stykk, på det meste var vi 50! Kommer et innslag i nytt i uka nå til uka sikkert. Er i morra det ja! [:)]

Emilian og jeg er der så og si hver gang. Er gratis for oss og de minste men man kan ha med seg eldre søsken også, og da koster det 120 tror jeg for barn over ett år. Vi sitter innerst inne i Elias-rommet. [:D]

Ta deg en tur på torsdag da vel! Gruppa på facebook: Vi med 2010/2011 barn i Ålesund og omegn Meld deg inn der! Der treffer du mange med små i Ålesund og rundtom!

Har hørt det har starta treff der ja,men har ikke tenkt mer på det.. Takk for tipset[:D] Kanskje kommer jeg en tur på torsdag[:D]

Jeg også er ofte på lekeland på torsdagene [:)] Veldig kjekt!

ORIGINAL: Sylvia80

ORIGINAL: bet_

Hm.. Hvem er du da? Har vi hilst før forresten? Husker ikke om du var med på noen gravidtreff jeg? [8D]

Nei, vi flyttet oppover fra Bergen akkurat rundt da jeg fødte så var ikke med på noen av de treffene... Tror gutten min har lekt litt med Emilian på lekeland noen ganger, kjenner han igjen fra bildene [:)] Har en trill rund gutt som heter Joakim[:)]

ORIGINAL: Sylvia80

Hm.. Hvem er du da? Har vi hilst før forresten? Husker ikke om du var med på noen gravidtreff jeg? [8D]

Nei, vi flyttet oppover fra Bergen akkurat rundt da jeg fødte så var ikke med på noen av de treffene... Tror gutten min har lekt litt med Emilian på lekeland noen ganger, kjenner han igjen fra bildene [:)] Har en trill rund gutt som heter Joakim[:)]

Aha! Husker gutten din godt da tror jeg! Litt mørkt hår og brune øyner om jeg ikke tar feil? [:)]

Brune øyne iallfall. Håret er vel sånn midt imellom lyst og mørkt [:)] Sees vi på torsdag da?

Back
Topp