Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: xlissx
Vi leide Hessatun på Hessa til barnedåpen til sønnen vår. Vet ikke om de pleier å leie ut til vanlig [8|]
Sikkert ikke mye hjelp, men dytter litt for deg hvertfall [;)]
ORIGINAL: silsol
Vi leide Hessatun på Hessa til barnedåpen til sønnen vår. Vet ikke om de pleier å leie ut til vanlig [8|]
Det helt ut på enden av Hessa ? Hadde det til konfen min og , men har ikke det brent ned?[8|]
ORIGINAL: silsol
Det helt ut på enden av Hessa ? Hadde det til konfen min og , men har ikke det brent ned?[8|]
Nei, tror det var en ungdomsklubb eller noe som brente ned.. Hessatun er et lokale i hessaveien, tror det brukes til forskjellige selskap og sånn.. Vi fikk leie det gjennom svigerfar da, så det er det er dedfor jeg ikke vet om de pleier å leie det ut. (skikkelig dårlig på å forklare her da [8D])
ORIGINAL: Mrs Williams
-På voldsdalsberga er det ett lokale til venstre for stranda( ser fint ut utenifra iallefall)
-Lerstad ... under skolen der, lurer på om det er sfo eller no sånt på dagtid, har iallefall vært på fest der.
-Meierikaia
Lette etter lokaler til snuppas dåp for ikke så lenge siden, å fant mange gode alternativ meen jeg husker ikke alle..[8D] oppdaterer når jeg kommer på fler[:D]