Åhnoes!

Apemor

Glad i forumet
Nå sitter jeg greit i det. Har kommet meg for øret at det skal arrangeres bursdagsfest for meg. De har gått all inn og gleder seg til gjennomføringen. Det er tapas, alkohol osv osv . Ingen vet vi venter og jeg har jo så lite lyst til å si det så tidlig :O hva kan jeg gjøre ? At jeg går på medisin, skal kjøre, etc funker ikke, da skjønner de det med en gang :p

Oi.. når har du bursdag? Kan du få mannen din til å blande seg og komme med en god unnskylding? Kanskje han kan si at dere skal bort den helgen, så det hvertfall må utsettes litt? Ellers så kommer jeg ikke på noen god unnskyldning i farta?
Var du sykepleier? Kan du dra den at du er beordret på jobb dagen etter? Så kan du bare ta et par øl til maten. (Helle alkoholfri på vanlig flaske og lirke på korken igjen?) det meste av tapas tror jeg man kan spise, hvertfall hvis spekeskinke og sånn er varmebehandlet..

Det er denne mnd :O kanskje jeg skal be min kjære om å ta meg meg på tur så jeg ikke kan og den må forflyttes bittelitt. Virkelig ikke lyst til å fortelle det så tidlig :O

Nå sitter jeg greit i det. Har kommet meg for øret at det skal arrangeres bursdagsfest for meg. De har gått all inn og gleder seg til gjennomføringen. Det er tapas, alkohol osv osv . Ingen vet vi venter og jeg har jo så lite lyst til å si det så tidlig :O hva kan jeg gjøre ? At jeg går på medisin, skal kjøre, etc funker ikke, da skjønner de det med en gang :p

Urinveisinfeksjon kan man lett få :p her var det unnskyldningen sist sv.skap :p
Kan også kjøpe en ølboks, tømme ut innholdet og vaske den godt på fohånd, sette ei flaske med saft på badet for så å gå inn på badet å fylle på ølboksen med saft, det gjorde jeg på en av festene :p
Og siden du vet at de skal lage fest så kan du ha ei alkoholfri vin på lur i ei vanlig (vaska) vinflaske :p

Er du veldig sliten og ikke gidder noe fest så kan du si at du skal i noe familiemiddag/bursdag dagen etterpå så du ønsker ikke å drikke eller skylde på uvi og ikke kan drikke pga antibiotika :p

På nyttårsaften hadde jeg med en flaske hvitvin med alkoholfritt innhold. Ingen merket noen ting.
Det blir sikkert en bra fest, så du kan jo dra, late som om du drikker av velkomstdrinken du sikkert får og etterhvert bytte ut innholdet med alkoholfritt som du har i vesken. :)

Urinveisinfeksjon kan man lett få :p her var det unnskyldningen sist sv.skap :p
Kan også kjøpe en ølboks, tømme ut innholdet og vaske den godt på fohånd, sette ei flaske med saft på badet for så å gå inn på badet å fylle på ølboksen med saft, det gjorde jeg på en av festene :p
Og siden du vet at de skal lage fest så kan du ha ei alkoholfri vin på lur i ei vanlig (vaska) vinflaske :p

Er du veldig sliten og ikke gidder noe fest så kan du si at du skal i noe familiemiddag/bursdag dagen etterpå så du ønsker ikke å drikke eller skylde på uvi og ikke kan drikke pga antibiotika :p

Man kan drikke alkohol selvom man tar antibiotika, kun Flagyl som ikke kan tas med alkohol, men den er ikke mot UVI.

Mannen trua med at eneste eventen på datoen min var en countrykonsert oppi gokk. Kanskje jeg bare skal fortelle det [emoji23][emoji23][emoji23]

Kom til å tenke på dette selv idag g lurte på hvordan deg hadde gått :p hihi

Sniker litt! Lim på en etikett fra en annen flaske på en alkoholfri! Du og mannen kan samarbeide:)

Back
Topp