Åhnei *oppdatert*

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Var på do idag når jeg stod opp og da var det litt mørkebrunt slim på papiret.. Aldri hatt noe av det tidligere i svangerskapet så nå er jeg driiiitredd.... Har ikke lyst å gå på do i det hele tatt flere ganger idag, redd for hva som kan møte meg[&:] 
Har ingen spesifikke smerter, litt menssmerter men det har jeg jo hatt så og si hele tiden på og av...

Uff, nå er jeg passe engstelig her[:(][&o]

På fredag var jeg så lykkelig etter å ha sett bilde av nurket mitt å UL og nå har jeg mest lyst å grine...

[hr]

Har ikke kommet noe mer etter den ene gangen jeg var på do istad så ser ingen grunn til å bekymre meg lenger.. hehe, så sorry for at jeg tok litt av[8D] Men kommer det mer i løpet av dagen eller imorra tidlig så skal jeg ringe og få sjekka det[;)]
Men har ikke merka det noe tidligere og hjernen min tenkte med engang at NÅ, Nå er det slutt[8D] *teite, teite meg*[8D]

Men takk for masse gode ord jenter, blir mye tryggere da[:D]

ORIGINAL: ragnarekkverk

Ringe lege? Du vet..bedre en gang for mye:)

Ja.. Får se ann litt først før jeg ringer tror jeg... Det er jo som de sier, ikke noe de kan gjøre uansett men...[&:]

Ring fastlegen og få komme inn til undersøkelse med EN gang! Han kan se hvor blødningen kommer fra. Har du hatt samleie de siste dagene?

Det der er veldig vanlig. Det er helt sikkert bare litt gammelt blod fra en rift eller et sprengt blodkar. Jeg har blødd lyserosa / brunt ved et par annledninger, det har gått helt fint!

Så lenge det ikke går over til friskt blod går det som regel greit. Men om du ikke har vært og hørt hjertelyden eller vært på ultralyd tidligere (har du hørt hjerte er det enda større sjanse for at det ikke er noe galt), kan det jo være en ide å bestille seg en legetime for å berolige seg selv[:)]

Det går nok helt sikkert bra med deg og bebisen! Men skjønner at en blir bekymra med blod på papiret da!

ORIGINAL: Cybele

Det der er veldig vanlig. Det er helt sikkert bare litt gammelt blod fra en rift eller et sprengt blodkar. Jeg har blødd lyserosa / brunt ved et par annledninger, det har gått helt fint!

Så lenge det ikke går over til friskt blod går det som regel greit. Men om du ikke har vært og hørt hjertelyden eller vært på ultralyd tidligere (har du hørt hjerte er det enda større sjanse for at det ikke er noe galt), kan det jo være en ide å bestille seg en legetime for å berolige seg selv[:)]

Jeg var på ultralyd på fredag og da slo hjertet og alt var fint!![:)]
Ska se ann litt i løpet av dagen og evt. bestille meg en time.. Reiser til Krakow på torsdag så bør jo få det til da enten imorra eller på onsdag.. *sukk*

Takk for oppmuntrende ord!!

Takk jenter..
Herregud, man blir jo suuuuper stressa av ingenting!![8D] som sagt før, jeg er dååårlig på å være gravid.. hehe[8D]

Dette har skjedd meg tre ganger allerede, somregel over samme dag! Litt blod i slimet er ikke farlig - somregel, men om du begynner å blø mye ville jeg tatt kontakt med lege!

Skjønner du blir stressa og redd.. Men som de fleste sier er det nok ikke noe farlig.
Men går det veldig utover deg, at du er konstant stressa og redd nå, så ring legen din og fortell det.
Eller bestill priv gyn time og få tatt UL og sjekka.
Krysser fingre for deg. Dette går nok sååå bra så!

ORIGINAL: Petra Prøvedokke

Skjønner veldig godt at du blir bekymra, men det trenger absolutt ikke bety noe som helst.
Ta en prat med legen din og hør hva han mener [:)]

Nøyaktig som jeg skulle sagt det selv [:)] Håper det går bra med deg!!

Jeg har vært mye plaget med blødninger ( de sa også at jeg hadde en truende abort en periode)
Og det gynekologen sa til meg/oss var at så lenge det var brunt så var det gammelt blod og det var et godt tegn. Men om det er slimtilblandet skal en sjekke det opp bare for og ha gjort det. Det skal en også dersom det er friskt blod. Jeg har hatt 3 ultralyder til nå og jeg er bare 11+2. Og det er veldig beroligende og se at det står bra til.

jeg hadde ville fått meg en time før jeg dro på ferie vertfall så jeg kunne nyte ferien- men alt står sikkert helt bra til med nurket ditt:) Det er jo mange som blør konstant gjennom hele svangerskapet, og som føder velskapte barn:)

Lykke til:)

Har jeg hatt et par ganger tidligere. Men går helt fint så lenge det ikke er friskt blod eller mye tenker jeg.. [:)]

så bra det ikke kom noe mer![:)] kjønner godt du reagerte som du gjorde når du så noe sånnt på do, hadde nok reagert værre jeg![8D]
kos deg videre med graviditeten, alt er nok kjempe bra med den lille[;)]

Skjønner godt at du reagerte sånn jeg. Hadde vært verre jeg sikkert[8D] Men godt å høre at det ikke er kommet mer[:D]

ORIGINAL: anziii

så bra det ikke kom noe mer![:)] kjønner godt du reagerte som du gjorde når du så noe sånnt på do, hadde nok reagert værre jeg![8D]
kos deg videre med graviditeten, alt er nok kjempe bra med den lille[;)]

Hehe ja alt er bare bra med den lille, det er jeg sikker på [:D][:D]

Back
Topp