Åhhr:(

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Syns det er så plagsomt at lillebror har snudd seg sånn at eg kjenner han mye mindre.. før var det liksom kjempe kraftige spark titt og ofte.. no er det mye svakere:/ tatt sånne bevegelse tester både i dag og i går.. i går med føden på tråden for eg ikkje hadde kjent han noe særlig.. Åhr sku ønske eg kunne pinest med gigant spark kvar dag:p fler som har byttet stilling og gir fra seg mindre bevegelser?
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Huff, ikke noe koselig når man plutselig kjenner mindre spark. Her varierer det veldig, og etter en lang dag på jobb kan jeg plutselig begynne å tenke på om jeg har kjent spark idet hele tatt i løpet av dagen.. Men her tar lillemann helt av når jeg legger meg på rygg om kvelden :p

Hehe tror ikke jeg vil bytte, selv om det er vondt og litt plagsomt til tider, er det også veldig betryggende å kjenne :) håper han snur seg snart igjen hos deg ;)

Ikke rolig denne snuppa her:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hehe tror ikke jeg vil bytte, selv om det er vondt og litt plagsomt til tider, er det også veldig betryggende å kjenne :) håper han snur seg snart igjen hos deg ;)

Håper eg og. Er jo som du sier veldig betryggende.. kommer nok en del av at eg falt på mandag. Og ble så redd, så no tenker eg nok altfor mye på det..

Jepp, her snudde han seg natt til i går.. Kjente det GOOOODT når han snudde seg, men ellers er det bare smådult sånn en gang i ny og ne.. hehe.. Det jeg derimot kjenner da, som gjør at jeg ikke blir bekymret er blærekontakt OFTE!.. såå.. deilig å kjenne bevegelse, men skulle helst sett at han snudde seg tilbake og sparket like mye som han pleide :P

Jepp, her snudde han seg natt til i går.. Kjente det GOOOODT når han snudde seg, men ellers er det bare smådult sånn en gang i ny og ne.. hehe.. Det jeg derimot kjenner da, som gjør at jeg ikke blir bekymret er blærekontakt OFTE!.. såå.. deilig å kjenne bevegelse, men skulle helst sett at han snudde seg tilbake og sparket like mye som han pleide :P

Godt vi er fler :) no er eg helt på tuppa igjen fordi eg ikkje har kjent han på 2-3 timer... :p men skal prøve å vente litt til med saft testen:p

Godt vi er fler :) no er eg helt på tuppa igjen fordi eg ikkje har kjent han på 2-3 timer... :p men skal prøve å vente litt til med saft testen:p

Saft test? =) drikke saft, så skal de bli vill? =) Hos meg er det, holdt noe spiselig i hånden - da blir han vill da! hahaha kjenner lukten av mat lang vei han her.. blir sikkert en liten søt bolle ^^ hehe

Her har han også snudd seg, men heldigvis for det. Før var det blære og underliv som fikk alt, men nå er det oppe på magen/under ribbeina. Har jo stille perioder, men syns det er en aktiv krabat.

Saft test? =) drikke saft, så skal de bli vill? =) Hos meg er det, holdt noe spiselig i hånden - da blir han vill da! hahaha kjenner lukten av mat lang vei han her.. blir sikkert en liten søt bolle ^^ hehe

Drikke is kald saft og så sitte heilt i ro og viss du kjenner mer en 3 bevegelser så er alt ok;) mat har eg visst glemt i formiddag for når eg spiste middag kjente eg han masse :D

Her har han også snudd seg, men heldigvis for det. Før var det blære og underliv som fikk alt, men nå er det oppe på magen/under ribbeina. Har jo stille perioder, men syns det er en aktiv krabat.

Sikkert godt for deg å få en liten pause viss du heile tio fekk alt nedover..;) her lå han i tverrleie no lurer eg på om han sitter fint med rumpen først... :p

Sikkert godt for deg å få en liten pause viss du heile tio fekk alt nedover..;) her lå han i tverrleie no lurer eg på om han sitter fint med rumpen først... :p

De har jo ok plass å boltre seg på ennå. Jeg har kjent noe veldig hardt helt øverst i magen, og tenkte det var rompa. Jeg var hos jordmor i dag, og det stemte visst ;) Men som sagt, han har sikkert ikke lagt seg med hodet ned i bekkenet for godt enda :D Jeg kjenner også bevegelser på begge sidene av magen samtidig. Enten tverrleie eller en fot i hver side da eller? :P

Her ligger morkaka foran, så har nå vendt meg til at det jeg ikke kjenner så mye. Men var bekymra de første ukene som jeg vet jeg kjente MYE spark i de andre sv.skapa.
Jeg har invistert i en doppler, så de dagene jeg kjenner veldig lite så tar jeg den fram og lytter litt. Veldig betryggende. :)

Drikke is kald saft og så sitte heilt i ro og viss du kjenner mer en 3 bevegelser så er alt ok;) mat har eg visst glemt i formiddag for når eg spiste middag kjente eg han masse :D

Så kult! det skal jeg huske neste gang han er litt for rolig ^^

Her ligger morkaka foran, så har nå vendt meg til at det jeg ikke kjenner så mye. Men var bekymra de første ukene som jeg vet jeg kjente MYE spark i de andre sv.skapa.
Jeg har invistert i en doppler, så de dagene jeg kjenner veldig lite så tar jeg den fram og lytter litt. Veldig betryggende. :)

Eg og har doppler men har ikkje turd å bruke den no når eg har vært så nervøs.. for er jo en mulighet for å ikkje høre noe så då har eg heller ventet til han har bevegd seg... :)

Gjemte å skrive at du må sitte å kjenne etter 30min før du begynner å få panikk;)

hahhaa, tenk om jeg nå hadde sittet å HELT innpå med saft for å merke om det var noe forskjell! hahaha... neida =)
har lagt meg og blir sparket ihjel =) hehehe! men godt du skrev det, skulle jeg prøve det i morgen så hadde jeg nok fått panikk om jeg ikke hadde visst å la det gå så pass lang tid =) så for meg at det ville komme umiddelbar reaksjon.... :smiley-bounce022 *ja, sånn seriøst :P* hahahah! huff.. tror jeg må legge meg til å soove :P :P

og .. haha brukte nettopp tre minutter på å finne en leende smily :P hahahha

:laughing8 laughing4 :laughing3 laughing1 laughing6 laughing7 :laughing014 :laughing021 :laughing025 :laughing001 :laughing005 og plutselig dukker det opp en HEL SIDE med leende smilyer..

Back
Topp