Åhhhh!!!!

Elenia

Gift med forumet
Tippa æ ska ha mæ nytt kamera når skattepængan kommer... e jo fritt førr strøm hele tia... pakka nettopp i nye batteria, åsså bynn den å pip at det e fritt førr strøm!!! Bi førbanna! [&:]

Åsså kan æ ikke ta bilde nært med blits... førr da bi bilde helt hvitt... så irriteranes.. masse bilda fra sykhuset som bei nesten helt hvite...

å når man har unge, så e d jo ganske ofte man tar bilde nært da....

Sånn!! d va dagens frustrasjon... [8D]

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: Elenia

Tippa æ ska ha mæ nytt kamera når skattepængan kommer... e jo fritt førr strøm hele tia... pakka nettopp i nye batteria, åsså bynn den å pip at det e fritt førr strøm!!! Bi førbanna! [&:]

Åsså kan æ ikke ta bilde nært med blits... førr da bi bilde helt hvitt... så irriteranes.. masse bilda fra sykhuset som bei nesten helt hvite...

å når man har unge, så e d jo ganske ofte man tar bilde nært da....

Sånn!! d va dagens frustrasjon... [8D]

ja sånn er det hos meg å!![:@]
Hvis det er digitalkamera du har er det jo litt greiere, for da kan man jo bare knipse i vei.. men irriterende likavel..[:o]
Et tips er å ikke gå for nærme, men heller zoome litt.. Kan jo alltids redigeres på data etterpå..[;)]
Nei jeg ønsker meg nytt kamera jeg å, og et fotokurs!![&:][:D]

jeg har så lyst på det nye cannon speilrefleks kamera jg[:D]

Ja, det er irriterende...... noe alla det samme skjedde med vårt kamera. Blir helt mørke bilder her da.......[:@][>:]

Så heldigvis så har gubben nokia N 73 mobilen, som tar råbra bilder.....[:)] men den har han jo med overalt, så jeg får ikke tatt bilder når han ikke er her......[:@][&o][8|][:(]

Å der bestilte æ mæ nytt kamera [:D]   ett casio exilim EX-Z1000... håpa d e bra [:D] 
får bare håp æ har råd når d kommer da... [8D] 

kati e d skattepengan kommer egentli?

Jeg har brukt å fått de på juni....

De kommer rundt sankthans [;)]

Vi går å venter på kameraet som chris Alexander vant på månedens gullunge.. det så kjempe stilig ut, så send inn et bilde dere oxo. Neste gang er det kanskje dere som vinner

mitt er også ødelagt... har et kjempeflott kamera, men emily har tyvånt det og mistet det i gulvet noen ganger, så nå fokuserer det ikke så bra lenger... [:'(]

Å der bestilte æ mæ nytt kamera [:D]   ett casio exilim EX-Z1000... håpa d e bra [:D] 
får bare håp æ har råd når d kommer da... [8D] 

Vi har Casio Exilim! Husker ikke hvilken modell vi har, da... [8|] Men vi er i alle fall veldig fornøyde! [:D] La meg si det sånn: Det forrige kompaktkameraet vårt var også et Casio Exilim, og da det gikk i stykker i høst (Støtskade, ikke feil på kameraet), lette vi bare etter det samme kameraet omigjen... [;)] Det er veldig "raskt" synes jeg, og enkelt å betjene. Det eneste som ikke er så bra som jeg skulle ønske er makro-funksjonen (Sånn for å ta helt nærbilder av blomster og insekter og andre småting), men hvor ofte trenger man egentlig det? Dessuten har du sikkert kjøpt en nyere modell, og det kan jo hende de har fikset litt på det!

Lykke til med nytt kamera! [:D]

sto noe om d der makrogreiern... at d va ikke va så veldi bra... men æ hadde da ikke peiling på ka d va...[8D]  e nu ikke d æ bruka mest av da.. bare gleda mæ t d kommer..

Nei, hvis du skal bruke kameraet til helt "vanlig" fotografering, er det helt topp! [:)] Det hender at jeg går helt innpå en blomst for å ta et skikkelig nærbilde, og da har jeg blitt litt skuffet over resultatet, men ellers er vi storfornøyde. [:D] Det tar ganske bra film også, forresten, det kan jo være kjekt noen ganger. Og så er nattfunksjonen bra, synes jeg. [:)] Vi har brukt den vanlige innstillingen mest, og så innstillingen for portrettbilder. Den sistnevnte bør du lære deg å bruke, for bilder av mennesker blir så fine med den. (Og jeg regner med at du kommer til å ta mest bilder av Erika... [;)])

Ja her går d nok mest i bilda av Erika ja [:D]  e d film å på kameraet... ka bra da [:)] går d ann å få filma overført fra kamera t pcn??

Det gjør det sikkert, men jeg har ikke prøvd. (Skal jeg være ærlig, så pleier alltid sambo å gjøre sånt før jeg får sjansen... [:D])

Back
Topp