Åhhh

^Milla^

Gift med forumet
Va t legen idag for å spørr om tidli UL. Forklart han at sist æ va gravid å mista va æ t legen i uke 8 , fordi æ va bekymra å nåkka føltes feil.. men legen tok mæ ikke seriøst, å derfor mått æ gjennom en grusom abort med innleggelse å andre svært utrivelige scena (uke 11+4).. BARE fordi at legen ikke tok mæ seriøst.. Visst sæ på UL at fosteret eller fostersekken va slutta å utvikle sæ i uke 7 eller 8..
Sa oxo at æ ikke hadd mens forrige syklus heller, bare en liten blødning, så det e muli æ e en mnd lenger på vei, selv om det ikke føles sånn..(men e vell kanskje vanskeli å føl om man e 5+3 eller 9+3?
Han va veldig hyggeli å spurt endel spm, å konkludert me at æ hadd MER enn nokk grunna t å få tidlig UL[:D][:D] Vart så letta!!![:D]

Men e d noen som veit kor lang tid d tar før man får time? Han sendt henvisninga t kvinne/barn klinikken idag tippe æ, men æ glemt å spørr kor leng han trudd d villa ta før æ fikk innkalling...
E jo IKKE utolmodig no[8D][8D]

Kor lang tid kan det gå før det ikke regnes som tidli UL lenger?

tilig ul regners vel fram til uke 12 tror jeg... men er ikke 100%sikker.... så flott at du får det da[:D]

regner med at du får time i uke 8 går vel 14dager 3 uker normalt sett....

vet etter ma så må jeg på sykehuset/kvinneklinikken i uke 8 på skjekk der også.... derfor tipper jeg at du får ul da.....

huff ble litt rotete dette,...sorry...[&:]

Har ikke nå å si nei[:D] uke 8?? guuud d e læææng t d [8D] haha

Jaja må smør mæ med tolmodighet sjønne æ[;)][8D]

hehe nå er jeg ikke 100% sikker da... hvis du er riktig heldi så får du det før[;)] 

skal krysse fingrene for deg jeg[:D]

Jeg får det på Medicus da og det er jo dyrere, men jeg får det ganske så tidlig!

Så bra at du får komme til tidlig UL![:)] Jeg skal også ha det denne gangen, siden jeg har mistet 3 ganger på kort tid. For 1,5 uke siden søkte legen meg til gyn på sykehuset (orkanger). Fikk telefon fra dem i dag at pga legemangel og sykdom hadde de lang ventetid så de kunne ikke si noe om når jeg kunne få komme, kanskje i mndskiftet sept/okt. Det har jo ikke jeg tid å vente på! Så jeg ringte til Medicus i Trheim Fikk time i begynnelsen av neste uke. Og hvis jeg fikk fastlegen min til å sende over en henvisning kostet ikke dette meg noe. Måtte ha betalt 850 kr ellers! Så nå er jeg lykkelig som bare det! Gleder meg virkelig til neste uke! Har vært hos dem før så vet dem er flinke der! Håper det ikke går for lenge før du får time selv, ikke noe gøy å gå slik og vente. Jeg er jo så redd for at jeg skal miste før jeg får time, skjedde to av gangene. Ikke noe kult å måtte ringe og avbestille timen pga det.

Tidligere fikk jeg med henvisningen selv jeg og ringte bort til en gynekolog som utfører ul her og fikk time på dagen. Nå som jeg tar på sykehuset så blir det anderledes. Jeg er der utenom åpningstid, hvis ikke så hadde jeg vel aldri fått time pga stor pågang.

Tidlig ul må vel taes før uke 12 ja.

ORIGINAL: Sommerblomsten

Så bra at du får komme til tidlig UL![:)] Jeg skal også ha det denne gangen, siden jeg har mistet 3 ganger på kort tid. For 1,5 uke siden søkte legen meg til gyn på sykehuset (orkanger). Fikk telefon fra dem i dag at pga legemangel og sykdom hadde de lang ventetid så de kunne ikke si noe om når jeg kunne få komme, kanskje i mndskiftet sept/okt. Det har jo ikke jeg tid å vente på! Så jeg ringte til Medicus i Trheim Fikk time i begynnelsen av neste uke. Og hvis jeg fikk fastlegen min til å sende over en henvisning kostet ikke dette meg noe. Måtte ha betalt 850 kr ellers! Så nå er jeg lykkelig som bare det! Gleder meg virkelig til neste uke! Har vært hos dem før så vet dem er flinke der! Håper det ikke går for lenge før du får time selv, ikke noe gøy å gå slik og vente. Jeg er jo så redd for at jeg skal miste før jeg får time, skjedde to av gangene. Ikke noe kult å måtte ringe og avbestille timen pga det.

Det koster litt til Medicus allikevel for jeg er henvist dit av lege og jeg har bestandig betalt når jeg har vært der. skal på mandag dit på ul. Jeg betaler vel sånn ca 300 kr når jeg er der. Og det er når jeg har vært på ul der.

Sjer det e flere forskjellig erfaringa med forskjellige plassa.. æ må væll smør mæ godt med tolmodighet tippe æ, e lov å håp det går fort, men må kanskje regn med det tar litt tid[8|]

Back
Topp