Åhhh...

*MammaTonje*

Gift med forumet
Hvorfor skal sambo og jeg krangle over så utrolig teite ting hele tiden??![:o] Hater at han blir så forbannde frekk og slem når vi krangler også..

*SutreSutre*[:(][:o][:'(][:@][&:][&o]

[&o]trøstekoz*

hormonelle mannfolk??????[8D]

Takk søte dere!![:D]

Tror sambo kan være litt glad for bv, ellers hadde jeg sikkert aldri blitt glad[:D]

ORIGINAL: Jonathan`s mamma

hormonelle mannfolk??????[8D]

Ja tror det er Mansen ute og går[:'(][:D]

Uff da... Ikke noe gøy det der.. Det at han er frekk og slem er bare et tegn på at han ikke har noen flere gode argumenter! Det er litt som å slå. Enkelt å ty til sånne midler desverre! Det gjør det selvfølgelig ikke noe lettere for deg. Ord sårer jo, og vi jenter er mestre på å gå rundt å huske hvert sårende ord. Grunnen til krangelen er det derimot lettere å glemme. Ta det opp med han en gang dere ikke krangler. Ikke sikkert han tenker over hvor tøft det er for deg. Kan jo tenkes det "bare" er ord for han.

Du kan trøste deg med at du er ikke alene om det [:D]

ORIGINAL: ~MissGravid~Berta~

Hvorfor skal sambo og jeg krangle over så utrolig teite ting hele tiden??![:o] Hater at han blir så forbannde frekk og slem når vi krangler også..

*SutreSutre*[:(][:o][:'(][:@][&:][&o]

helt enig, jeg og typen krangler også over duste ting veeldig mye! prøver å minne han på at jeg er gravid og er mer følsom,hormoner! sukk.. forstår deg godt, trøsteklemmepå![:)]

[link=http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZSzeb095_ZNxmk142YYNO&utm_id=7923][/link]

Back
Topp