Åhhh...

• Trådstarter Trådstarter Choice
  • Opprettet Opprettet
C

Choice

Guest
Jeg får ikke tiiil!! Når dere skjærer arkene og sånn, bruker dere da sånn tapetknivlignende eller skjærebrett? Har en sånn papirkutter, men der passer jo ikke de store arkene inni.. Og når jeg bruker linjal og kniv så blir kantene liksom så raspet opp... Eller så blir det helt skjevt.. ÅHH[:'(] Hva kan jeg gjøre for å få det til?

Jeg bruker nesten bare skjærebrett. Men det går helt fint med linjal og kniv også, hvis det blir "frynsete", er det fordi kniven din er sløv![;)]

ORIGINAL: Askepott:D

Jeg får ikke tiiil!! Når dere skjærer arkene og sånn, bruker dere da sånn tapetknivlignende eller skjærebrett? Har en sånn papirkutter, men der passer jo ikke de store arkene inni.. Og når jeg bruker linjal og kniv så blir kantene liksom så raspet opp... Eller så blir det helt skjevt.. ÅHH[:'(] Hva kan jeg gjøre for å få det til?

høres ut som du trenger nytt skjærebrett[;)]
eller metallinjal + en god skalpell

Bruker enten skjærebrettet eller saks

Ahh.. da skal jeg ut på shopping å kjøpe meg ny skalpell imorgen! Går det å bruke tapetkniv? Den kan man jo brkke av og sånn etterhvert..

Ahh.. da skal jeg ut på shopping å kjøpe meg ny skalpell imorgen! Går det å bruke tapetkniv? Den kan man jo brkke av og sånn etterhvert..

det går bra.
det viktigste er at kniven ikke blir sløv,
for da krøller og frynser det seg

Jeg bruker skalpell fra apoteket. Det funker også helt strålende, den er sylskarp (Naturligvis) og holder veldig lenge. Betalte 40 kr for selve holderen, og det koster bare 4 kr for ekstra blad, og den er veldig enkel å kutte detaljer med også, ikke bare rett. Personlig liker jeg skalpellen min som har buet blad myyye bedre enn tapetkniv som har rett blad. Er mye bedre hvis man skal kutte detaljer.

Går helt fint å bruke tapetkniv. Jeg har en som er veldig god å holde i, og syns den er mye bedre enn skalpellen min, skalpellen har så mykt blad liksom...tapetkniver er jo innmari billige i drift også da![:D]

Back
Topp