Åhhh

Gullklomp

Forelsket i forumet
Jeg er så sur på barnehagen idag [>:]

Da jeg hadde hentet M idag, sa hun "aua rompen" hele veien hjem!
Da vi kom hjem sjekket jeg hva "aua" var, og det viste seg å være bæsj, som de ikke har vasket skikkelig vekk. Det er ikke første gang hun kommer hjem og ikke er blitt vasket skikkelig og smurt med krem etterpå..
Hun lå å hyylte da jeg skulle vaske henne, hun var jo så sår [X(]
Dumme barnehage!!! [:'(]

ORIGINAL: Reinbue

uff, det går jo bare ikke an! du må si ifra i morgen

Huff ja, skulle visst hvor mange ganger jeg har gitt beskjed om det! Sikkert noen av vikarene som har vasket! [:'(]

Stakkar.. [&o] Er viktig at de vasker skikkelig ja..

huff[&:][&:][&:] jeg ville sagt ifra imorgen - litt streng siden du hargjort det før...

dette er viktig altså!

har du forresten smurt med inotyol når hun blir så sår? er lifesaver her - jeg har en jente so mblir veldig lett sår i rumpa.

ORIGINAL: Tjukkaaa

huff[&:][&:][&:] jeg ville sagt ifra imorgen - litt streng siden du hargjort det før...

dette er viktig altså!

har du forresten smurt med inotyol når hun blir så sår? er lifesaver her - jeg har en jente so mblir veldig lett sår i rumpa.

Ja, det skal jeg gjøre! Pappa som skal levere henne for meg imorgen, skal be han gi beskjed, blir nok litt strengere da [8D]

Nei, det har jeg ikke! Det skal jeg kjøpe imorgen! Takk for tips [:)]

Med fare for å ødelegge litt her.........[8|][;)]
Jeg er alltid veldig nøye når jeg vasker T etter at han har bæsja i bleien sin. Vasker alltid i vasken med vann og VET at det blir rent - ser jo det når jeg tørker. MEN, jeg har allikevel opplevd at han et par ganger har hatt litt bæsjerester når jeg har skiftet bleie på han og antar det kanskje kommer av en skikkelig fjert eller noe.......selvom jeg har vasket godt[8|][8|]
Såkallte bremsespor[8D]

Nå kan det godt hende at de i bhg er en gjeng udugelig rumpevaskere, men noen ganger disker menneskekroppen opp med de rareste ting[:)][:D][;)]

ORIGINAL: Buble

Med fare for å ødelegge litt her.........[8|][;)]
Jeg er alltid veldig nøye når jeg vasker T etter at han har bæsja i bleien sin. Vasker alltid i vasken med vann og VET at det blir rent - ser jo det når jeg tørker. MEN, jeg har allikevel opplevd at han et par ganger har hatt litt bæsjerester når jeg har skiftet bleie på han og antar det kanskje kommer av en skikkelig fjert eller noe.......selvom jeg har vasket godt[8|][8|]
Såkallte bremsespor[8D]

Nå kan det godt hende at de i bhg er en gjeng udugelig rumpevaskere, men noen ganger disker menneskekroppen opp med de rareste ting[:)][:D][;)]

Ja, jeg vet det. Opplevd det mange ganger selv. Men det var ikke bak i bleien det var bæsj, men forran med tissen. Jeg måtte vaske vekk bæsj som fortsatt var inni tissen for å forklare det slik.. hehe.. [8D]

ORIGINAL: *MissMe*

Stakkars.. Er så vondt når vi bare MÅ tørke og de hyler...[&o]

Ja [&o][&o]

Back
Topp