Åhhh nei

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Jeg var på besøk i kveld hvor det var mye folk, jeg drakk vann som ei hadde hentet. Det viste seg etterpå at andre gangen hun henter vann var det fra en hageslange som har vanninntak fra elva ved siden av. Det er en stor foss, men jeg er nervøs for at det er noen farlige bakterier i vannet da jeg vet at lengre oppi slippes det ut kloakk. Jeg er ikke blitt dårlig enda (enda ca.4 timer før det evt burde slå inn )og drakk bare et lite glass.

Noen vann eksperter her?

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Fra hageslangen? Ett rart sted å hente drikkevann fra ;) men de har nok sikkert rent vann i kranen, det er jo det samme som du får inne i springen :)

TuMmY LoVe

Ja jeg vet, hun som hentet vannet var noe beruset. Og gadd vel ikke gå inn for å hente, hun visste ikke at vannet var fra elva...

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Hmm, da ville jeg hørt med legen tror jeg. Slikt kan jo være skummelt på fjellet, særlig mtp døde dyr. Men er det en stor foss vill slikt trolig bli skylt vekk. Og andre bakterier klarer du sikkert kvitte deg med med litt magestabiliserende? Går uansett helt sikkert fint :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tenkte å teste for toxoplasmose og listeria hos legen siden jeg var i Hawaii og drukket dispenserbrus. Usikkert kjøtt (steikt under seiner i bakken sa de) badet også i kulp og svelgte litt av vannet. Vil helst vere på den sikre siden:-)

Back
Topp