Åhhh... kynnere

Mammat4sesser

Gift med forumet
Ja nå har kynnerene begynt for fult her oxo... [:'(] hatt MANGE vonde kynnere allerede i dag... haff..
synes det er for tidlig å begynne med vonde kynnere nå [&:] jeg har desverre en tendens til å få premature rier(fått det med alle tre jentene),så hadde håpet å slippe kynnere på en stund til,men den gang ei.. [:'(][&:]
skal til jm på tirsdag så da skal jeg nevne det for henne..

Som førstegangsgravid så forsto jeg ikke helt hva kynnere varm før jeg en dag gikk å la meg og kjente at magen var knallhard  Ikke vaskelig å kjenne hvor livmoren er iallefall. Synes det er litt ubehagelig, men gjør ikke vondt. Men hvorfor kommer det som regel alltid når jeg legger meg om kveldene? Tror ikke jeg har kjent at jeg har hatt det midt på dagen.

ORIGINAL: Nettiletti

Som førstegangsgravid så forsto jeg ikke helt hva kynnere varm før jeg en dag gikk å la meg og kjente at magen var knallhard  Ikke vaskelig å kjenne hvor livmoren er iallefall. Synes det er litt ubehagelig, men gjør ikke vondt. Men hvorfor kommer det som regel alltid når jeg legger meg om kveldene? Tror ikke jeg har kjent at jeg har hatt det midt på dagen.

er nok pga at på kvelden så er man mer rolig og da legger man mer merke til det...
jeg har hatt sinnsykt mange kynnere i dag,vonde er dem oxo [:'(] 
ja ja,blir vel inn og ut av sykehuset i dette svangerskapet oxo regner jeg med [:'(][&:] (hatt MYYYYYE tull i svangerskapene mine)

Back
Topp