Åhh!

Tesa

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Idag kom endelig vogna i hus, den var så himla fin :) hadde den bare vært hel hadde den vært perfekt!! Hjulet var ødelagt og bremsen var ødelagt så går ikke Ann og kjøre vogna framover engang!

Hvis det er ny vogn hadde jeg klaget noe skikkelig. Skal ikke være slik.

Moutain buggy, vognen er ny og regner med at vi får fiksa det, skal ringe dem i morgen, men bare så tröttsomt og få en vogn man ikke kan bruke.

Moutain buggy, vognen er ny og regner med at vi får fiksa det, skal ringe dem i morgen, men bare så tröttsomt og få en vogn man ikke kan bruke.
Klart det er det :( uff men de bør virkelig fikse det når det er snakk om en helt ny vogn! Sånn skal det jammen ikke være :(

Klart det er det :( uff men de bør virkelig fikse det når det er snakk om en helt ny vogn! Sånn skal det jammen ikke være :(
Det håper jeg også, nei det skal virkelig ikke være sånn. Men den var veldig fin da:) og gleder meg til og ta den i bruk:)

Det håper jeg også, nei det skal virkelig ikke være sånn. Men den var veldig fin da:) og gleder meg til og ta den i bruk:)
Hvilken farge var det? :D
Vogna her står klar på soverommet å jeg må alltid trille litt på den før jeg legger meg :D gleder meg sånn :D

Men tenk nå er det ikke så lenge til vi er ute å triller de små gulla våre :D

Marinblå og vit:) ja det går fort fram nå:)
Hvilken farge var det? :D
Vogna her står klar på soverommet å jeg må alltid trille litt på den før jeg legger meg :D gleder meg sånn :D

Men tenk nå er det ikke så lenge til vi er ute å triller de små gulla våre :D

Åh, så kjedelig :/ Men bra dere fikk den i hus såpass tidlig. I November ville det vært helt krise :P

Back
Topp