Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart det er detMoutain buggy, vognen er ny og regner med at vi får fiksa det, skal ringe dem i morgen, men bare så tröttsomt og få en vogn man ikke kan bruke.
Det håper jeg også, nei det skal virkelig ikke være sånn. Men den var veldig fin daKlart det er detuff men de bør virkelig fikse det når det er snakk om en helt ny vogn! Sånn skal det jammen ikke være
![]()
Hvilken farge var det?Det håper jeg også, nei det skal virkelig ikke være sånn. Men den var veldig fin daog gleder meg til og ta den i bruk
![]()
Hvilken farge var det?
Vogna her står klar på soverommet å jeg må alltid trille litt på den før jeg legger meggleder meg sånn
Men tenk nå er det ikke så lenge til vi er ute å triller de små gulla våre![]()
Det er min åMarinblå og vitja det går fort fram nå
![]()
Åååh da hadde virkelig mine hormoner slått til for fulltÅh, så kjedelig :/ Men bra dere fikk den i hus såpass tidlig. I November ville det vært helt krise![]()
Vet ikke helt hva jeg hadde gjort da altsåÅh, så kjedelig :/ Men bra dere fikk den i hus såpass tidlig. I November ville det vært helt krise![]()
Det er så fint, har fått hekta på dem fargene til altDet er min åbare jeg Har emmaljunga da
nydelige farger
![]()