Åh så sinna!!!

x1xMammaTilEtGull

Glad i forumet
I går var jeg hos firsøren. Så helt ok ut når ho var ferdig, men i dag vaska jeg håret og skulle ordne selv. Og fy søren hvor dårlig klipt håret er!!! Det er jo lengre på ene siden enn den andre - jeg ser rett og slett ikke ut. Lengdene er jo forskjellig i hele håret - ikke samsvar med noe. Ser jo verre ut nå enn før jeg klippa meg. Blir så frustrert. I morra skal jeg tilbake å klage. Har aldri før klaga på hårklipp...

Huff så irriterende! Du får slå i bordet til dem så de gjør skikkelig jobb neste gang! Jeg var hos frisøren og stripet håret forrige uke, og er ikke veldig fornøyd. Men jeg har ikke orka å reise å klage, får si det neste gang jeg skal dit..

Synes du skal klage.
Selv hadde jeg ikke gjort det da, har liksom ikke ork til å diskutere om dagen..

fikk alle pengene igjen en gang jeg, etter TRAGISK permanent og farging!!! så ut som et troll!!! hehe...

Kjipt med dårlige frisører. Jeg liker ikke å klage, men må vel bare gjøre det i morgen. Kan ikke gå som jeg gjør nå - ser jo ikke ut. Skulle tro jeg hadde prøvd selv.... he he

Såpass dårlig?! Frisøren har skamklipt deg[:-]

ORIGINAL: Anja_23

fikk alle pengene igjen en gang jeg, etter TRAGISK permanent og farging!!! så ut som et troll!!! hehe...

beklager at jeg ler hehe!

Så nesten skamklipt ut ja... Huff.. Men var å klaga i dag da. Kan ikke akkurat skryte av servicen. Hun frisøren jeg klippa meg hos hadde fri i dag da, så jeg måtte komme hjem i morgen. Greit nok at de har den praksisen, men jeg skal på ferie i morra tidlig så hadde ikke mulighet. Så da fikk de ordna det i dag. Hun kjerringa som klippa meg i dag, var skikkelig frekk! Hvis jeg ikke ville ha det så kort måtte jeg si fra neste gang... Men det var jo ikke det jeg klaga på. Jeg klaga på at det var klipt ujevnt. Prøvde jo å si det på en litt høflig måte. Siste gang jeg klipper meg der. Jeg har en opplevelse av at det generelt er veldig dårlig service i Oslo... Glad jeg snart skal flytte...

hvor var det,

Nikita på Tveita Senteret....

ORIGINAL: Calo

Nikita på Tveita Senteret....

Da skal jeg i sympati med deg boikotte nikita på Gjøvik![;)]

Ble heldigvis bra nå. Men siste gang jeg går dit...

ORIGINAL: Cosmica

ORIGINAL: Anja_23

beklager at jeg ler hehe!

helt i orden du.. e morsomt nå!! [:D] men var ikke så morsomt den gangen når jeg ble sendt hjem fra jobb... [&:] fikk rett og slett ikke lov å møte kundene sånn!! hehe.. måtte le litt da og da, for ble litt tragikomisk [;)]

Back
Topp