Åh nei!

Tiden flyr!!!

Forumet er livet
Kompisen min ble pappa i natt [:D][:D](ikke åh nei!!), og i meldingen som tikket inn sto det at Thea  ble født... Og Thea som var det eneste navnet vi klarte å bli enige om!!!! Nå må vi starte på skratch!!![:@] Og vi er så uenige som det går ann! Jeg grøsser på ryggen av noen av forslagene hans!! Kanskje det rett og slett må bli to Theaer i vennekretsen hvis vi får jente??? (PS! Ikke aller nærmeste vennekrets...)

Hei.
Hører ikke til her, men må liksom inn å lese litt her og der!

Jeg synes at du skal holde på det navnet dere vart enige om!
Selv om det blir 2 i vennekretsen med samme navn spiller ikke det noen rolle.

Så gå for Thea du!!!

Nei, kanskje ikke, men han var i nærmeste vennekrets tidligere og nå som han ser ut til å etablere seg og bli voksen han også, virker det som om han trekker litt tilbake... Han vurderer å flytte tilbake til hjemplassen (og der bor jeg). Jeghåper jo at han gjør det, men det gjør at valget om navn blir enda vanskeligere! Sukk... Men vi får se... Kanskje vi kan klare å enes om noe annet[&:] Eller kanskje det blir gutt??

Navn er en supervanskelig greie!!! Det verste var at før jeg ble gravid gikk jeg rundt og tenkte at vi likte de samme navnene, men jeg tror han endret litt syn på sakene når vi ikke drev med navnleker for moro skyld lenger[:D]

jeg tipset min gravide vennine(før jeg ble gravid) om mitt fineste jente navn...

Så fikk de jente og nå har de tatt det navnet,,....typisk!!

Får bare håpe det blir gutt med meg nå da...[8D]

ORIGINAL: nymams

jeg tipset min gravide vennine(før jeg ble gravid) om mitt fineste jente navn...

Så fikk de jente og nå har de tatt det navnet,,....typisk!!

Får bare håpe det blir gutt med meg nå da...[8D]

Det er det verste jeg har hørt!!!! Det var ikke noe snilt gjort! Vi har i det minste ikke pratet om det, vi da, men det ville ikke falle meg inn å ta det fineste navnet til venninnen min med mindre jeg seriøst hadde tenkt på det før[&:]

Synes dere skal holde på navnet dere er enige om jeg også. Kan jo bare si til dem at det var navnet dere har ønsket hele tiden. Vi har også vært enige om Thea fra første stund hvis det blir jente. Det er et kjempe vakkert navn, så hold på det du:)

ORIGINAL: LeneChr

Synes dere skal holde på navnet dere er enige om jeg også. Kan jo bare si til dem at det var navnet dere har ønsket hele tiden. Vi har også vært enige om Thea fra første stund hvis det blir jente. Det er et kjempe vakkert navn, så hold på det du:)

Og vi som skal ligge å holde hverandre i henda på føden[:D]

Hi hi, da blir det to Theaer som skal holde liv i leieren da ja. Hi hi...men vet jo ikke om det blir jente eller gutt. *spent*

Det vet ikke vi heller[:)] Dette blir artig!!!

Back
Topp