Åh, nam!!

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Idag skal vi ha kjøttkaker i brun saus med kål- og gulrotstuing til! *siklesikle*

Jeg har fantasert om det siden lørdag! :p

Noen andre som skal ha noe digg idag? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det høres godt ut det! Sa til kjæresten her om dagen at jeg hadde lyst på det samme,men med ertestuing:). Om den intense heten forsvinner neste uke, så tror jeg det skal stå på middagsplanen her også :).

Det hørtes veldig godt ut! Nam! Er så matlei og synes det er ork å lage mat i denne varmen :(

Åh, jeg har så lyst på hjemmelag kjøttkaker i brunsaus og fiskeboller i hvitsaus! Hadde jeg bare vært i form til å stå på kjøkkenet. Og samboeren jobber dobbelt hele uka, så kan ikke lure han til å lage heller. Æsj:p

Mmmm hørtes HIMMELSK ut :D jeg er egentlig ikke glad i skikkelig norsk mat og har aldri likt kjøttdeig og spaghetti, nå er det nesten det eneste jeg vil ha :p

♡ Februar 2015 ♡

Endelig får du de etterlengtede kjøttkakene dine! :P Det hørtes forresten veldig godt ut, så kanskje vi skal prøve oss på det i dag :)

Åååh, kjøttkaker i brun saus med ertestuing og mye gastromat!! Gått å tenkt på det i 2-3 uker nå... NAAM!!! (Er egentlig ikke så gla i det til vanlig, men utrolig hvor mye det frister nå)

Det hørtes sykt godt ut med kjøttkaker i brunsaus - med ertestuing, poteter, tyttebærsyltetøy... blir nok ikke fiskekaker i hvitsaus til middag i dag likevel! :D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Idag skal vi ha kjøttkaker i brun saus med kål- og gulrotstuing til! *siklesikle*

DET fikk jeg lyst på og !!!!!!!!!!!! Må "bestille" det av mannen :) ;)

Italiensk gryte i dag med mini da mannen er på jobb:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Åhhhh nam!!!! Idag skal jeg spise sushi ute sammen med ei annen gravid venninne

Back
Topp