Åh, jeg savner badekar!

Vi haaar! Kan til og med boble.. Fikk lyst å ta et boblebad.. [:D][8D]

ORIGINAL: Pembie

ORIGINAL: vestfold80

ORIGINAL: Pembie

Friste friste, denne doningen står på badet vårt[:D][:D][:D][:D]

Det var kjempefint! Hvilket merke er det? Renoverte badet ifjor, men har fortsatt ikke funnet drømmebadekaret. Men det der ser ut til å passe perfekt inn i vår stil

Det er et Victory Spa, modell maderia. God plass til to voksne, og 1,5 åringen og 3 åringen elsker å plaske rundt. Det artigste er når de skruer på boblene, da ler de så de rister[:D][:D]
Mammaen liker å synke ned i boblene med et glass vin[;)]

Fant ingen leverandører i Norge, sikkertjeg som er dårlig på å lete.. Husker du hva det kosta?

ORIGINAL: AnaBanana

ORIGINAL: Hulder

Hohoho, noo skal eg straks inn å legge meg i dette badekaret; [8D]

Den var søt. Nå lurer jeg på hvordan resten av badet ditt ser ut [:D]

Det er virkelig ikkje noko å sjå. Leiger, så er huseigar sitt badekar. Resten av badet er furu-panel, ubehandla. Sauna ftw [:'(] Men badekaret er bra då [;)]

vi har boble bad på badet oppe, men vi bruker det aldri... sikkert snart et år siden det ble brukt sist.....men det har litt med at da vi tok over huset, så hadde vi jo ikke så god greie på slike boble bad greier så vi fikk tips fra min rørlegger bror at det måtte renses med noe greier før bruk....så jeg dro å kjøpte det (skulle visst nok være nok til sikkert ett års bruk eller noe slikt, og putta i riktig mengde og satte i gang dysene og jeg mener det...det synet som da møtte meg gjorde emg kvalm!! og jeg har nok kommet frem til at de som bodde her før oss ikke har rensa det noen gang....for i skummet som kom  da jeg satte poå boblene det såg ut som slikt skul som er på div kaffi typer!!  brunt og guffent!! og den helga så brukte jeg opp resne middelet jeg hadde kjøpt men enda var det ikke rent....så rensa vel til det var bare klart vann...men etter dette så var det liksom ikke den samme sjarmen med boblebadet.....sså nå har jeg lyst å kvitte meg med det og kansje heller få satt inn et vanlig bade kar eller noe slik...

ORIGINAL: thejohan

Vi har badekar, og jeg bruker det aldri.. Bare jentene som bruker det!
Jeg savnet alltid badekar da jeg ikke hadde det, og trodde jeg kom til å bruke det mye da vi flytta, men tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har brukt det!

Damn! Det var en lang setning det! haha!

Samme her.

Back
Topp