Åh, jeg savner badekar!

FancyPants

Forumet er livet
Skulle gitt mye for å sunket ned i et badekar fylt med varmt vann og badesalt nå altså...

Note to self: Det MÅ være badekar i det huset jeg skal kjøpe om sånn.. tre års tid..

du kan få vårt, det er lysturkis og jeg liker det ikke [8D]

Da er vi to...herregud som jeg ønsker badekar.....[&:][&:]

ORIGINAL: 3xS

Jeg tar det! Lys turkis.. Fancy da![:D]

Bare at jeg tviler på at studentsamskipnaden blir særlig blide hvis jeg setter inn badekar her, hehe!

Samme heeeeeeeeeeeeeer! jeg har ALDRI hatt badekar! Det er et must når jeg skal kjøpe hus! Det MÅ være badekar!

Stakkars......
Høler virkelig med det. Et badekar er et must etter min mening.

Det er det aller beste med huset vårt! Det er gammelt og slitt og 60% av det er under oppussing samtidig som vi bor her. Men jeg kan forsvinne ut på badet og ta meg et boblebad når som helst! [:D] Og da kan jeg leve med rot og pussestøv og kasser og halvferdige rom og det som måtte være!

ORIGINAL: fairy

Jeg tar det! Lys turkis.. Fancy da![:D]

Bare at jeg tviler på at studentsamskipnaden blir særlig blide hvis jeg setter inn badekar her, hehe!

hehe [8D]

Lister meg inn og sier stille at jeg har et dobbelt, massasje boblebadekar, og lister meg stille ut igjen[;)]

ORIGINAL: Pembie

Lister meg inn og sier stille at jeg har et dobbelt, massasje boblebadekar, og lister meg stille ut igjen[;)]

trenger du barnevakt i nær fremtid, du? [:D][8D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Da er vi to...herregud som jeg ønsker badekar.....[&:][&:]

Sign! Vi har ikke råd til å kjøpe, men jeg SKAL ha innen jul for det! Om jeg enn på kjøpe det på kreditt[:-]Badekar er så herlig! Spes for en sliten og vond gravid kropp!

ORIGINAL: fairy

trenger du barnevakt i nær fremtid, du? [:D][8D]

Ja, visst[;)][:D]

Koster ikke mer enn ett par hundrelapper for ett oppblåsbart badebasseng for unger på lekebutikker/biltema eller noe slikt.... Og det som er fint er at om du ikke blåser det helt opp så kan du trykke det fint inn på ett lite studentsamskipnadsbad!

Har selv gjort det... Haha...
jada, jeg har nok vært desperat! Men det funker fint! (og til tips til folk som syns badebaljen blir for liten for ungene så funker det også på små barn til unger....... Finnes noen som er så små at du faktisk kan trykke de til en firkant inne i dusjene også.....)

Løp og kjøp :-p

Hohoho, noo skal eg straks inn å legge meg i dette badekaret; [8D]

Friste friste, denne doningen står på badet vårt[:D][:D][:D][:D]

Det var kjempefint! Hvilket merke er det? Renoverte badet ifjor, men har fortsatt ikke funnet drømmebadekaret. Men det der ser ut til å passe perfekt inn i vår stil[:D][:D]

Det var vårt også, nå har vi (heldigvis) pusset opp og har fått boblekar istedet! [:D]

ORIGINAL: vestfold80

Det var kjempefint! Hvilket merke er det? Renoverte badet ifjor, men har fortsatt ikke funnet drømmebadekaret. Men det der ser ut til å passe perfekt inn i vår stil

Det er et Victory Spa, modell maderia. God plass til to voksne, og 1,5 åringen og 3 åringen elsker å plaske rundt. Det artigste er når de skruer på boblene, da ler de så de rister[:D][:D]
Mammaen liker å synke ned i boblene med et glass vin[;)]

Back
Topp