Åh irrterende

RalkattLia

Forumet er livet
Kles dilemma hver dag....Blir gal.....Har lyst til og vise den lille kulen min...Men skal jo holdes hemmelig enda...[:@]
Får på meg dongeri buksene, men di er vonde og ha på....Så det nytter rett og slett ikke mere...kan jo ikke gå i jogge bukse heller...Eneste jeg har er tights...Jaja kan jo gå i det....Men så er det overdeler...Hra få tunikaer...Og kan jo ikke gå i trange eller ettersittende overdeler....Så folk ser meg liksom i det samme hele tiden nå...Åh gud så kjedelig det er nå somd et er sommeren.....GRRRRR[:@][:'(][&:]

Samboeren til svigerfar gjennomskua den lille kulen på magen igår....[&o] Måtte jo bare si at det var tilfelle...Hun skulle ikke si noe til svigerfar....Det skal samboeren få gjøre...Og det vil nok IKKE bli populært [:o][:@]

Fortalte det til eldste jenta mi på 8 år igår da...Fant ut at det var likegreit siden hun får jo med seg hva jeg sier til andre osv....Og bedre at jeg forteller henne det en at hun bare gjetter det eller noe....

grua meg jo egentlig til det siden hun er så lei av små søsken...men jeg sa at kanskje kanskje hun fikk en lillebror eller lillesøster på bursdagen sin....Og da ble hu veeeldig glad da [:)][:D] Hun har bursdag 15 mars og jeg har termin 13 mars...[:)]

uff ja det er ikke lett med dette tøyet.
her går det heldigvis enda.
men kjedelig å gå i det samme hele tiden da.
mulig å kjøpe deg er par tunikaer?? de har jo en del fine sånne lange genser
tunikaer på only nå.
de er veldig ok.
og kan brukes leeenge ..

oi du blir gjennom skuet allerede?? godt hun ikke skal si noe da.
men hvorfor vil svigerfar bli sur???
er det fordi dere har tre fra før??

ja alle storesøsken blir jo lei de små . her er det å litt kniving inni mellom.
men når de blir eldre setter de mer pris på hverandre..[:D][:D]
håper spiren kommer nær bursdagen hennes da.. så morro[:)]

Kjenner meg godt igjen i klesproblemene... Her fikk jeg heldigvis vasket tightsene mine og hengt ut i sola igår så da var det på'n igjen.. med de samme klærne dag ut og inn;) Ikke helt i modus for å kjøpe noe tunikaer enda da jeg har mye gravidklær på lager fra sist som jeg kommer til å bruke så snart spiren er introdusert for verden rundt oss.

Men kanskje du kunne unnet deg et nytt plagg som glede i hverdagen?

Hørtes ut som storesøster ikke tok det så veldig tundt at det kom en til om hun syns det er greit å få en baby i bursdagsgave.. ;) Så detta blir jo bra!!

Her jeg bor finnes det ikke kles butikker...Mange mil til nærmeste kles butikk....Og jeg har jo gravid klær...Men hallo da kommer ALLE til og gjennomskue meg hvertfall...haha...

Ja får satse på at den lille komme rpå bursdagen hennes...selv om jeg er litt for at di små har sin "egen" dag...hehe...

Di to første jentene kom på termin og siste han kom 6 dager over...Så er jo en kjangs for at denne kan komme to dager over kanskje?? [:D]

Back
Topp