Åh, innbiller meg ting...

Fearless..

Forumet er livet
Selv om jeg prøver å si til meg selv at jeg må være fornuftig, så klarer hjernen min å innbille meg at jeg er gravid..
Og det er jo ikke mulig[&:] Har syklus på 27 dager, og venter mens den 19. Etter el-kalkisen hadde jeg el den 5 mars, men testa fra 3-9 og ingen positiv el test.
Brukte cb digital, aldri brukt den før. Bare brukt billigtester, og de gir ALLTID utslag.
Uansett har vi hatt masse sex fra 1-12 mars, men hjelper jo ikke når jeg ikke har hatt el.
Men de siste dagene har jeg vært stuptrøtt HELE tiden, småkvalm hver dag, stikkinger i brystene, hissig, vondt i rygg og merkelig følese i magen.
Typiske tegn, ja..
Fatter ikke hvorfor kroppen prøver å lure meg denne ene mnd jeg ikke kan ha blitt gravid[:'(]
Måtte bare få ut litt frustrasjon[&:][:@]

korr spennanes[:)]

Kanskje du har hatt eggløsning før/etter din beregninger snuppa[:)]

Håpe håpe for deg at det er spire i magen, som klorer seg godt fast[:)]

Ja, men har jeg hatt det etter den 9, så er det jo altfor tidlig å føle symptomer..
Og hadde jeg det før jeg begynnte å teste var det jo bare 6-7 dager fra siste dag i TR til EL kom. Og det er vel litt raskt..
Så er nok ikke gravid..
Men alikevel må jeg jo selvfølgelig plage meg selv med: Tenk hvis... ÅÅÅHR, dumme tanker[:@]
Og har prøvd å si til meg selv at om jeg blir gravid må jeg ikke glede meg, for skuffelsen blir bare så stor om jeg mister..
Også gleder jeg meg allerede, hihi, så viljesterk er jeg[:D]

ORIGINAL: 3stars

korr spennanes[:)]

Litt for spennende, tipper nok jeg sitter her med skjegget i postkassa når TR kommer den 19[:'(]

Kanskje du har hatt el tidligere eller senere.. ;o) Krysser fingrene for deg, og hååååper at spira sitter;o)

ORIGINAL: Camomille

Kanskje du har hatt el tidligere eller senere.. ;o) Krysser fingrene for deg, og hååååper at spira sitter;o)

sign.. unne deg ei positiv test;) [:D]

Takk for det[:)][:)]

ORIGINAL: Habib Galbi

disse tegnene har jeg å! og skal ha mensen den 17. men testet negativ idag! skjønner ikke helt ennda selv! men får bare vente til jeg er over! samme bør du nesten å gjøre..[;)]
lykke til[:)]

Lykke til du også[:)][:)] 

Back
Topp