Åh herlighet!!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Kjenner brått jeg ble veldig nervøs nå for Ultralyden etterpå... Skal jo bare sjekke morkaka, men tenk om de finner noe annet galt da! Mye lettere å se nå når alt er større?!?

En av grunnene til at en mikroskopisk del av meg er glad jeg ikke skal ha ultralyd igjen. :P

Dette går helt bra! Alt ser nok fint ut. :) Heldig du som får se den vesle jenta di igjen. :)

Det går nok helt fint! :-)
Jeg var selv nervøs før vekstkontroll, men om det hadde vært noe feil hadde jeg nok vært glad for å finne det ut tidlig, framfor sjokk ved fødsel.

Men, hvorfor skulle de finne noe galt hos deg?
De ser nok det meste ved oul, derfor de gjennomfører oul på det tidspunktet de gjør. Men andre ting, som morkake, vekst, fostervann, estimering av vekt osv. Gjør de jo gjerne senere.
Selv om baby er større er det ikke lettere å se feil. Nå fyller de jo så stor plass på skjermen, og beveger seg også mer, så kan jo være vanskeligere å få gode bilder også.
Når de er små ser man jo hele fosteret, hele ryggraden osv.

Ikke bekymre deg! :-)

Lykke til! :-)

Har det gått bra? Man bekymrer seg alltid for noe. Det kalles å være mor ;) håper uansett at alt viste seg å være bra! <3

Håper alt gikk fint :)

Hvordan har det gått ?

Hei igjen:) alt gikk helt strålende! Morkaka har flyttet seg, det var fortsatt ei jente og hun var kun -0,3% under gjennomsnittet i vekst ;) hun veide nå ca 1800g og er i uke 32:) så helt normal med andre ord! Da blir det bare å glede seg til fødsel!!!
Så flott å høre!!! :-D

Back
Topp