Åh, for noe møkk.

Lilleguttsmamma

Elsker forumet
Skulle stryke på en del merke lapper, helt til jeg merker at det drypper noe fra strykehjernet. Så ser jeg det at jakken har smeltet litt i tillegg så ble det hull i jakken. Kles plagget har han ikke brukt heller (skulle brukes når han begynner i barnehagen) og det fikk han i bursdags gave så jeg aner ikke hvor jeg får tak i nytt heller. Bare så synd at jeg ikke er halveis ferdig med å feste fast merke lapper.

kjiperen... du må jo sjekke om man kan stryke klærne før man begynner å stryke[;)] tips er å stryke på merkelappene i de vaskeanvisningslappene[;)] Hvilket plagg var det da, de selger nok tilsvarende i de fleste barnebutikker[:D]

Det var en fleece genser med glidelås, skulle stryke på lappen på kanten helt oppe da den smeltet. Får ta å spørre de som vi fikk den av hvor den er kjøpt og se om vi finner en som er lik. 

Får ta å titte der, en god grunn til å shoppe. Er jo viktig at han får litt varme klær til vinteren.[:D] Når er det de begynner å selge luer og votter er det nå eller er det neste mnd de begynner med det? Var å så etter luer, men da var det bare rester de hadde igjen og i tillegg så syntes jeg de var små i størrelse.

Back
Topp