Åh faen..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Driver å lager en klokke.. Som er svart og rosa.. Men sekundvisern er jo rød!! Det var jo dritt stygt.. Råd??

ORIGINAL: lindaen

Driver å lager en klokke.. Som er svart og rosa.. Men sekundvisern er jo rød!! Det var jo dritt stygt.. Råd??

Hiv sekundviseren, går ikke det da?

Tusj den svart me sprittusj[:D]

Sekundvisern må vel på for å få den til å gå?

ORIGINAL: VilSåGjerne

lim noe oppå den. eg lagde en svart klokke,så en såg jo ikke de andre viserne.eg klippet ut en stripe i kvit og limte på undersiden og d går helt fint, så då funker det kanskje på toppen og [:D]

Du har et poeng der, man må heilt nært til for å se ka klokka e når både visere og bakgrunn e svart..

mal de hvit med blanko?

Blanco lbir bare klumpete og lite fint..

ORIGINAL: ~sam~

Neida,om du klare å få splinten ut,så går det fint...evnt bare klipp av selve visern og bare ha den rundingen som blir igjen med splinten i??

Det har jeg gjort med den ene klokka mi.
Den funker helt supert den[:)]

Neida,om du klare å få splinten ut,så går det fint...evnt bare klipp av selve visern og bare ha den rundingen som blir igjen med splinten i??

j lagde ei klokke der den ble ødelagt da j fikk dratt den splinten ut av klokka, fikk ikke att den nedi igjn, å skal j gjøre md?

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

j lagde ei klokke der den ble ødelagt da j fikk dratt den splinten ut av klokka, fikk ikke att den nedi igjn, å skal j gjøre md?

Da er det desverre over.. Jeg har gjort det med TRE klokker!!! Jævla dritt..

Back
Topp